| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Resultat Endurance, Torsdag kl 20:00 - GT på United States
|
4263 besök totalt |
Det var sport auto tv och det var hur kul som helst att se.
De körde runt på lite avstängda småvägar i ganska duktiga hastigheter och ibland gick det ganska rejält på bredden med föraren verkade ha rätt bra koll på läget. Den bilen verkar ju så ruskigt bra bara. Många fina bilder på nya gt3 var det oxo De hade även ett ganska långt reportage om ny carrera gt och visa en lång film och snacka om den, verkar vara en ruskigt trevlig bil det med. Ljudet framförallt så ruskigt fint.
Sen min race rapport. Fick till en rätt bra start och tog 2 placeringar. Efter nått varv putta fuze lite på en så 2 personer kom om. Efter ytterligare ett par varv var det morespeed tur att ta sig förbi. Sen när jag skulle bli varvad för första gången tycke inte datorn att jag släppte speedygt tillräckligt snabbt så jag fick ett stop and go penalty. Lite smått iriterande men inte mycket att göra åt saken. Mot slutet var det rätt halt eftersom man blistrat däcken lite granna och man snurra ytterligare ett par gånger. Tror även att jag körde med aldelles för mycket vinge. Toppade ju bara 292 eller nått sånt. _________________ Thomas Tegbäck |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Resultat Endurance, Torsdag kl 20:00 - GT på United States
|
4263 besök totalt |