Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 >> 2 besök senaste veckan (26691 totalt) |
Utmaning: GT4 på Nordslingan!
Jag har suttit och nött Nordslinga med Playstation och GT4 senaste timmarna och tänkte ha en utmaning: Redovisa din snabbaste tid med en RUF BTR (370 hästar) i arcade mode. Antispinn och antisladd avstängt och valfria däck. Själv körde jag med supersoft däck och klockade tiden på ett varv till 7:50,429 - fyll gärna på din tid: Sweanders 2005-03-04: 7:50,429 EDIT - Nya resultat: TobiasRX: 7:43:631 d_b: 7:47:038 _________________ Anders Hansson |
||||
Bättre än förväntat, och det vill inte säga lite!!! om man kör med en bra ratt är det en helt otrolig känsla i spelet och det är snyggt, helt sanslöst välgjord grafik. Enda jag saknar är annat än konstant solsken runt ringen, även om det blir skymning ibland. Funderar på att ta licens för att köra 24 timmar på Nordslingan. ![]() Dock ska det kanske tilläggas att om man skall sätta bästatid är det en helt sanslös attack som krävs med en del körande utanför asfalten på några ställen. Mina varv där jag enbart körde på asfalten och inte knölade till gammel-Rufen och dessutom är repeterbara utan att riskera att snurrar är låga 7:59 varv. ![]() _________________ Anders Hansson |
||||
Jag har ju bara GT3 än så länge
![]() Men jag kan komma hem till dig och förnedra dig där ![]() |
||||
Det går utmärkt, än så länge har ju bara två rejsianer varit här och våldgästat! ![]() Du kan hämta ditt filter samtidigt. ![]() _________________ Anders Hansson |
||||
Re: Utmaning: GT4 på Nordslingan!
Uj, uj, uj - nu får man börja träna. Har bara klarat 8:35 än så länge med Yellow-Birden. Fast jag kör ju med den värdelösa handkontrollern (om man nu får skylla ifrån sig!?!) och inte med ratt. Det är heller inte direkt den lättaste bilen att tampas med! _________________ Mårten Olsson PCS 7003 |
||||
consider it a deal! ![]() fast jag är upptagen i helgen.. ![]() |
||||
[quote="sweanders"]
Liten fråga som ingen verkar kunna svara på: Är det bara Logitech DFP som funkar eller funkar en Wingman Formula Force GP ? Den funkar klockrent till gt3 men det är ju ingen garanti... btw... Postens deadline för rek är 17.00 så vi skickar båda spelen tillsammans på måndag. Båda = gt4 & GTR Europeiska versioner. |
||||
7,53 med supersoft hemma hos Anders med ratt o Anders jag vet att du satt upe hela natten bara för att slå mig
![]() ![]() Nu gäller det att våldgästa Anders tills spelet släpps i SVerige ![]() |
||||
Nej usch fy, säg inte sådär! Ju fler vi är, desto mindre får man ju spela! ![]() Tyvärr alla ni som tänkte åka till porscheanders imorgon kväll, där är fullt! Han har bara två sittplatser i hela lägenheten! ![]() |
||||
Det är lungt... jag tar med egen stol ![]() ![]() _________________ Niclas Thorvaldsson |
||||
Jag kan tänka mig att dyka upp!! Måste ju verkligen öva ![]() /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Anders kommer någon gång mellan sju och åtta, så det är bara att dyka upp. _________________ Anders Hansson |
||||
_________________ ![]() |
||||
Jag tittar också förbi, Playstation är inte min starka sida, däremot är jag duktig på att kommentera andras misstag. ![]() Å andra sidan måste jag ju ge Björn chansen att åka ifrån mig på någon bana. ![]() _________________ -- |
||||
ok, då är deltagarlistan för årets första träning (tävling?) med GT4 på Nordslingan/Playstation som följer:
Anders H Anders J Björn K Björn N Niclas Fredrik Nu har jag inte hur stor lägenhet som helst men om fler vill dyka upp är det bara att hojta till. _________________ Anders Hansson |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 >> 2 besök senaste veckan (26691 totalt) |