Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 4117 besök totalt |
Du, dags att skaffa hörapparat kanske? ![]() ![]() _________________ Anders Hansson |
||||
Usch ja. Snöskoterreportage är helt meningslösa för mig iaf.... Fast jag är iof totalt ointresserad av mcinslag osså ![]() _________________ ![]() |
||||
![]() Vilken udda tajming, jag köpte en Fiat 600 från 1959 idag. Och då är det ett reportage om Fiat 500 i MJ! ![]() _________________ ![]() |
||||
Jag hoppas att Bosse L såg reportaget
![]() ![]() ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||
och du skulle uppträda normal och sansat i den miljön och i det sällskapet? Mig skulle dom få hålla på plats med 500kg betong och inte få ett vettigt ord ur på en vecka ![]() _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Kul! Grattis!! Jag har en Austin Mini 1965 i samma kulör. Bilkultur är kul. _________________ Torbjörn Fagerberg ![]() A master of going faster! |
||||
Då är vi två ![]() ![]() Jag tyckte överlag att gårdagens program var bra. Lite mer Leno hade inte varit fel iofs. Synd bara att jag hade sett Top gear-reportaget tidigare. _________________ Jörgen Eriksson |
||||
Jaha, nu blev jag sugen på en svävare också...
Himla kul med reportage om lite annorlunda fordon och inte bara en massa tradiga tråkreportage om nya bilar, även om jag förstår att andra kan vara intresserad av det och att det därför måste vara med. Nästa program skulle det dessutom vara snöskoterreportage! ![]() ![]() Även jag var besviken på Leno-reportaget, som borde ha kunnat vara så mycket bättre. Det vore som sagt roligt med ett helt program om de intressantaste fordonen i hans samling och en kunnig reporter utan tunghäfta. Har inte Leno själv gjort nåt sånt program? _________________ /Anders Ytterström #24, #64, #88 |
||||
Ska kolla om jag kan hitta det i mina gömmor. _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||
_________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||
En polare har hittat och köpt en passagerarsvävare i renoverings-skick som drivs fram av en Corvair-sexa. Den dag han får luft under kudden kommer han garanterat vara kung i Borgholms hamn. _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
|
||||
Jag tänkte kolla in Discovery imorrn lördag: "22:00 Extrema bilar Liten blir stor. Den amerikanske TV-pratvärden Jay Leno befinner sig på en uppsluppen och färgstark bilfestival där en mycket liten leksaksbil kommer att visas upp i full storlek!" Undrar om han behöver fler svenskar till sitt garage? javascript:emoticon(' ![]() /Bo _________________ Bo Danerius |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 4117 besök totalt |