Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (4201 totalt) |
Grattis till en fräck bil Jani tror du kommer få mycket skoj med den där
![]() Passar på o tipsa om www.mitsuclubsweden.com finns en del duktiga killar där Var ute o pulsade lite i snön med Eclipsen igår, kan bara säga fy fasen vad kul det är med fyrhjuldrift, såg ut så här ![]() _________________ Dennis Stransky Manta 2.0t <--SÅLD ![]() |
||||||
Kommer fasen inte ihåg vad han heter, men Clio-ekipaget blev tydligen svenska mästare 2004 i grupp N. Mitsun var nyinförskaffad och det var Cliochaffisens bror som körde. Var i norra värmland och dom gossarna höll till där. Jepps, det var med Michelin. Åfasen, går er Audi i grupp A (finns det fortfarande), i mitt tycke gick det väldans fort trots att han säkert höll goda marginaler. _________________ Pär Hylander |
||||||
Cool bil banräcer av det hela eller?
Pär: Riktigt ball film. ![]() ![]() ![]() ![]() Är det ok om jag länkar in den på evoklubben? Jag tror att dom skulle tyckla att den är rätt ball. Kan hosta den på egen server om du vill. _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||||||
Får ju tack för alla fina komentarer.
och bilen har ju ratt så den lär svängas med. Vet inte ens om jag ska testa den rakt fram ens då jag inte gillar det direkt. Har inte direkt några planer för bilen, _________________ // Jani Hast |
||||||
Vart har den rötterna?? Japan,Ausstralien? England? 1månad är ju perfekt om den kommer fram till ![]() Du kanske har den till den 21maj å kan följa på till Gotland! Tuff bil (ta bara bort vingen vindskydden på dörrar å x-ljusen)Så blir den en riktig sleeper... _________________ Johan Carlsson ![]() Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||||
Schwp Men det var det ju inte :/ Utan Anders Karlsson. Sandell leder i år. Vänjer man sig fort vid att sitta på fel sida? _________________ Daniel Steiner |
||||||
Den kommer från Japan. Lampor och allt annat är fixat när jag hämtar den. Vet inte om jag ska börja med bankörning det första jag gör då jag inte kört högerstyrt förut. _________________ // Jani Hast |
||||||
Vem är det i sverige som grejat klart bilen för dig? PHR? _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||||
ND Import i Tokholm är det som hämtar bilen. Får test köra den på Söndag när jag är på Elmia i Jönköping. Då kommer bilen hem från England. _________________ // Jani Hast |
||||||
Gott. Då var det inget. Grymt råa bilar det där... _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2 2 besök senaste veckan (4201 totalt) |