| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
Team Schwedenkreuz deltar i ADAC 24h på Nürburgring
|
1, 2 >> 5603 besök totalt |
|
På plats i ett snötäckt Nürburg bestämdes under helgen att vi kommer att delta i 24h i maj!
Mer detaljer senare... För bilder etc, kolla www.schwedenkreuz.se ... |
||||
|
Re: Team Schwedenkreuz deltar i ADAC 24h på Nürburgring
Bra! då finns det två team att hålla tummarna för! Er och Ravila Motorsport
_________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
|
För att vara en "hemlighet" som man inte får meddela än för teamet, så är det himla välkänt
Men det finns ett par till som vi får hålla tummarna för..... nämligen TRM teamet som åker för andra gången med sin Volvo S60R och Morin Racing som gör debut med sin Porsche SuperCup...... så det är 3 SLC team och Johann med kompisar (orkar inte stava till zwedenkryss ) och eventuellt även Podium med sin Porsche SuperCup....... så i år blir det många svenskar ... Kul nog. |
||||
|
Hmm, nu blir man ju sugen på att åka ner och kolla på 24h, för att hejja på Schwedenkreuz och de andra svenska teamen
Tyvärr har jag inte råd att åka ner mer en gång i år och eftersom jag inte kört på Ringen ännu, så är det selbbefahren som lockar för min del. Jag kommer att hålla tummarna istället
Med tanke på den nya superbilen så har ni ju bra förutsättningar.
_________________ /// Mvh Ferenc Papp |
||||
|
|
||||
|
Vad menar du är startlistan hemlig?? isf
_________________ Johan Carlsson Mercedes-Benz 190E 2.5-16 -92 VW Golf mk2 GTi 8v 1985 GrpA |
||||
|
Näe, det är teamet som inte gått "officiellt" med det än,och jag därför lovat dom att inte skriva något om det .... fast nu verkar ju "alla" veta om det ändå
|
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
|
1, 2 >> 5603 besök totalt |