Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (2027 totalt) |
Idag kommer Motorjournalen igen :-)
Vad få vet om Martin Björk är att han är kung i snön. Med sin bakgrund som skidåkare är steget inte långt till snöscootern. Tillsammans med Mattias från Roomservice testar Peter Sundfeldt att köra i den tuffa nysnön. Motorjournalen är dessutom späckat med nyheter och överraskningar från bilsalongen i Genève. På vårens största bilsalong varvas viktiga lanseringar som nya Saab 9-3 med annat läckert, lyxigt och galet från hela världen. Bland nyheter och provkörningar: Porsche Carrera Cabriolet, Mercedes SLR, Aston Martin, Rolls Royce, Ferrari, Maserati, BMW M6, Cadillac, Audi RS4 och mycket, mycket mer... |
||||
"Bilsalongsprogram" är både roliga och trista. Jag både gillar och ogillar dem men de ingår ju i ett motorprogram bevakningsuppdrag. MJ inslag från helt klart godkänt.
Däremot stör det mig när de stavar fel på snöskoter som de gör på kanal5:s hemsida. Själva snöskoterinslaget gillade jag. De såg ut att ha så kul som det är. Jag måste dock erkänna att det blev en del zappande mellan racesåpan i ZTV och MJ. _________________ Gunnar Östlund "Jag kör för att det är kul, inte för att det ska se kul ut" |
||||
Det är väl tänkt att det ska låta lite coooooolare ![]() ![]() ![]() Ungefär som att ha *bling* neon under bilen, eller ngt ![]() _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||||
Var det värt att se? Jag har ztv men jag missade det, jag visste inte om det, går det i repris? _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||||
Vad jag minns från vårt besök på MJ i höstas så sa Peter att han inte gillade det här med att ha med vackra tjejer i rollen som blickfång i montrarna, ändå var det flera tjejer som filmades och visades i reportaget. Bara en gång kommenterade Peter det med att "om bara den där kunde flytta på sig".
Hmmm... Hur rimmar detta egentligen... _________________ /Niße Golf 16V -88 1303S -73 Passat 280 R -18 |
||||
vet inte men jag tror inte det är bara peter som bestämmer hur programen ska se utt ![]() _________________ jonny strand |
||||
Vitsen är att Hans Granlöf är med! ![]() Jepp, jag känner honom... _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Tråkigt att du inte gick vidare. Reprisen kommer på söndag 20.00-20.30 och 20.30 slår man över till fyran och kollar på galningarna i parlamentet ![]() ![]() _________________ /// Mvh Ferenc Papp ![]() |
||||
Reprisen på Pole Position går söndag 20:00-20:30, Motorjournalen går Söndag natt 02:00-03:00 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1 besök senaste veckan (2027 totalt) |