| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR2002serien Race 10 - Monza 030309 - Lottoraden!
|
1037 besök totalt |
|
PM:a mig om ni ska vara med! Skriv något i stil med "Jag är med på Monza! - *aliaset ni använder*" i ämnesraden så blir det hela lite enklare att sköta.. Ni som VILL hosta på söndag får gärna skriva det till mig så blir det enklare för mig att bestämma vilka som kör servrar. Om ni som hostar vet ungefär hur många som max kan köra på er server utan problem så får ni gärna meddela mig om det också. Racet kommer köras klockan 17:00 - servrarna öppnas för träning 16:00. observera vi kör version 1.2 av spelet samt i amatör-läge. Anmälda markeras med De som kan host:a markeras med * Djungel-Jim *(max 7 pers) N.Classon M.Lundberg * M.Johannssen * P.Hylander * oak * A.Ingemarson ThomasT K.Larsson HOOPoo *(max 8) P.olesen R.Gardbrant ove M Klas NSX * Rocket Roger fuZe P.P Samuel Niklas M *(max 8 pers) D.Ingemarson Eddie Varvstopp J. Jonsson DanielB * goc931 A.Andersson PSE-R D.Berglund Matti oscar A MagnusT * Johan Larsson * J.A Jerry Arvidsson Mange Mann * Jesper Arvidsson SpeedyGT Claes Stigs RC Emp2k |
||
|
Samma här!! Jag ligger också på de tiderna. Jag har försökt men kommer inte under 2,00!!! >
Min bästa tid är 2,00,12. Skulle inte förvåna mig om fuZe och grabbarna kör på 1,55..... Vilken bil kör du? Jag har en mycket bra setup för 360n!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
MMM 360 här
kan du maila den till mig? emperor2000@404-team.com har kommit in på 1:59 en gång men det va fan nerförsbacke o medvind då för så nära har jag aldrig kommit igen heheh _________________ Nu Porsche 996 Turbo. Tidigare: Audi RS4 B5 Audi S2 |
||
|
tider
Kolla in här http://www.findthelimit.com/gtr2002/ _________________ Roger Jonsson |
||
|
Jag som kom ner på 1,55 på första försöket
, men måste nog köra ennu snabbare för att ha en chans i racet.
Ett tips ta bort det mest vad vinge heter, även om min bil är ruskigt instabil under inbromsningarna från de höga hastiheterna men det får man ta. _________________ Thomas Tegbäck |
||
|
Nu e kvällens lottning e klar;
Server1 (djungel-Jim) djungel-Jim SpeedyGT MagnusT oscar A A.Andersson fuZe oak Server2 (Niklas.M) Niklas M Empk2 ThomasT HOOPoo ove M Rocket Roger |
||
HIHIHI om sanningen ska fram så har jag inte kört ett ända varv med 360 på Monza, jag har kört lite med Roos viper därimot så jag kan banan, ska ta och tesata lite nu
_________________ mvh Viktor Pousette |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1037 besök totalt |