| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR online?
|
3386 besök totalt |
|
|
|
Jag får inte igång nån server tror jag tack vare routern + att vi bara har 0.5 adsl
och det är Sim som gäller
|
|
Skitkul race i kväll även om jag fick det svettigt!!!Missade att ändra setupsen från kvalet så jag fick gå in i depå efter varv 3 och då råkade jag fylla på med max soppa så jag hade soppa för 38 varv kvar när vi gick i mål
Grattis C.Waltgard!!!!
|
|
Det var kalas kul körning.
Mitt första on-Line rejs någonsin
Måste nog skära ner lite på cs spelandet o satsa mer på det här Vart sist i mål men det var inte alla som ens kom dit
Schumi låg ca 12sec bakom mig när det var ca 4min kvar att köra, han knappade in ca 1-1.5 sec per varv. Bra bra det här går vägen Jorpa du fixar det här... mmmm shure verkligheten kom ifatt o jag var ute på gräset och åkte
Tummen upp för rahel som stälde upp och hostade srevern vilket i mitt tycke var helt laggfri Flera rejs nu i påskhelgen? Ps. Var det inte Mats som tog hem segern ? Ds. _________________ Jhonny Kokko |
|
Hehe, det var inte jag som vann i alla fall. Fick besök här i kvalet. Så jag tittade precis till datorn när det byttes session till race. Men suget efter lite race blev så stort så att jag startade också med kvalsetupen. Körde ett par varv men gick av strax före karuesellen och quittade.
Sorry lite dåligt uppförande men jag kände att det inte var så kul för dom som hälsade på om jag skulle sitta å spela i 45 minuter. _________________ Christian Waltgård |
|
Tusan oxå att jag missade detta
!!! Läge för ett race i morgon på dagen?
När jag kör Multiplayer så rör sig mottävlande bilar ryckigt. Beror det på min uppkoppling? _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
|
Visst fasen var det Mats som vann...
...sorry att jag skrev fel men kul var det.och synd att du körde av Jorpa för jag vet i f-n om jag hade hunnit om dig annars,jag körde för en tredje plats men fick en andra plats som bonus då Vi ska bort över dagen men är gärna med och gasar i kväll igen om det blir något mer race då.Glad Påsk alla!!!
|
|
Jag skal ut till garaget och sätta upp lite bänkar och hyllor under dagen.
om det blir körning ikväll så är jag definitivt på. Ber till GTR-Host-Guden att det blir NGT bilar igen
Buckle up its gona be a bumby ride
_________________ Jhonny Kokko |
|
Nu är jag hemma och redo att rejsa.
Bara att skrika till när det är dags (msn jorpan@hotmail.com ). _________________ Jhonny Kokko |
|
|
|
Nu har jag letat efter en rejsa server men hittar ingen
hoppade med i en annan men dom bara votade hela tiden utan resultat
|
![]() |
Racingsimulatorer
GTR online?
|
3386 besök totalt |