| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR REJS I KVÄLL???
|
6 besök senaste veckan (3087 totalt) |
|
GTR REJS I KVÄLL???
Är det några som är sugna på lite rejs i kväll?I fall det är så kan vi väl rita lite här och samtidigt bestämma tid inför kvällen och vilken klass och så
|
||
|
Re: GTR REJS I KVÄLL???
Bane: Circuit de Nevers Magny Cours Mitt förslag är att köra samma som SSR ligan .
Patch level: 1.3 Raceserver: tba Class: GT Racelenght: 90 minuter (NB!) ÄR DET FÖR LÄNGE ?
Fuel: 2x Tyres: 2x Timescaled mechanical failures ??AV eller? Weather: Dry Jag är med
_________________ Roger Jonsson |
||
|
Ska nog iväg och shoppa(min älskade ville ha nya örhängen) på dagen men är hemma tills eftermiddagen igen
|
||
|
Jag är med på rejs.
Argh nu har host gudarna ledsnat på mig, måste väll lära mig att köra GT bil då. Har inte kört nån GT bil alls under dom två veckorna jag har haft spelet. Skrik till om tiden lite i förväg så fler hinner planera. _________________ Jhonny Kokko |
||
Jag skulle oxå gärna köra NGT bilarna o 90min tycker jag nog är lite för långt... men å andra sidan så har ju ni större erfarenhet av detta o har koll på vad som funkar bäst. _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||
|
Håller på nGT bilarna och 90 minuter kan vara kul och som skrivet att man hinner laga bilen vid mur påhälsning
drar och handlar men återkommer senare.
|
||
|
|
||
Kolla här: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
Har du fått ordning på speldatorn än Niklas?Vore kul om du kunde vara med i kväll.Kavics ratt har lagt av tyvärr så han kommer inte.
|
||
|
Nix tyvärr...Det som har hänt är att även den andra datorn gått sönder...Den jäveln hittar inte DVDn!!! Utan den så går det inte så bra att köra GTR tyvärr. Två datorer kraschade på fyra dagar!!
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
|
|
||
|
När blir racet då?Håller på att röja lite i lägenheten inför kommande tapetsering så hinner ej träna något innan.Är det 18.00 eller 19.00 som gäller???
|
||
|
GTR racet startar 18.45 på Morespeeds server: 82.183.192.95
Blir kval en kvart så racet startar 19.00 och klassen nGT Banan blir: Circuit de Nevers Magny Cours |
||
|
Jävla skit >
. 3 minuter kvar och "Lost connection with host".
Kan någon hjälpa mig med detta för det händer rätt ofta. Bra race annars. Låg fyra eller femma när skiten bröts. |
||
![]() |
Racingsimulatorer
GTR REJS I KVÄLL???
|
6 besök senaste veckan (3087 totalt) |