| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR REJS I KVÄLL???
|
6 besök senaste veckan (3087 totalt) |
|
|
||||
|
Snyggt kört C.Waltgard...Mats 2:a och Jhonny 3:a och sen kom lilla jag som 4:a...var tufft på slutet när däcken tog slut när 4 varv var kvar och på sista släppte jag Jhonny utan att det blev några krascher eller dylikt
KUL RACE!!!!!!!
|
||||
|
Det här med onlinerejs blir bara roligare o roligare.
Tråkigt Stacken att det bröts mitt i spelet, hoppas det blir bättre med nya uppdateringen från Simbin. När det var ca 6min kvar tänkte jag bära eller brista men nu skall Schumi få svettas, då var Schumi ca 20sec före
Roliga för mig var att det inte brast
BRA REJS
_________________ Jhonny Kokko |
||||
Är det ny uppdatering på gång igen .
|
||||
34 dagar 3 timmar 1 minut
_________________ Roger Thellbro "JRT" Team Nordic Racing |
||||
|
Det vete gudarna Fredrik...hade fullt upp att hålla mig på banan,Frankrikes bana har jag aldrig gillat(inte ens i F1) så jag hade en tuff timma.
|
||||
|
Satt o tränade lite tidigare i dag på dagen, o jag måste säga att kurv kombinationen direkt efter start o mål rakan är lite knepig. I övrigt så tycker jag att det är en ganska så skön bana.
_________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
|
Jag gillar faktiskt inte alls banan. Jag tycker det är svårt att komma i rytm med banan. Mina tider låg och pendlade mellan 1.48 - 1.50 under loppet. Jag kan tänka mig att Christian låg på 1.43 - 1.44. Han är ruggigt snabb.
Förresten så räknade jag ut att 4:de platsen skulle gått till mig om inte skiten hade brutits Schumi
|
||||
|
Enligt mina beräkningar så skulle jag vart mycket längre ner än slutresultatet med tanke på hur lite GTR jag kört överhuvudtaget
men detta med att connection lost gör en så förbannad!!!Det hände mig flera gånger med tysk spelet och därför körde jag inte GTR på typ 2 månader utan har precis börjat igen med engelska versionen.Hoppas att det löser sig Stacken för att det finns nog inget mer uppretande!!!
|
||||
|
Jodå, spelet är fortfarande lite mysko i multiplayer, det känns som rent tur ibland om man kommer imål innan spelet kastar ut en >
Jag undrar om det kommer bli bättre med patcharna som kommer, dom har ju redan släppt ett par. Det som även kan bli bättre är funktionerna, med reprishantering och att sätta grid manuellt osv. Tiderna låg runt 1.43 - 1,44 _________________ Christian Waltgård |
||||
|
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
GTR REJS I KVÄLL???
|
6 besök senaste veckan (3087 totalt) |