| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR: Reja 2/4-05
|
2532 besök totalt |
|
Bana: Spa Väder: Sol Klass: NGT Tid: Träning från 20:00-20:45 Kval 20:45-21:00 Rejs 21:00 IP: 213.112.148.56 Det är fritt antal varv under kval, rejset kommer att gå med x2 på både tyre och fuel. IP medelas strax innan träningens början, alla som skall köra ska var inne på servern innan kval för att undvika lagg för dom som håller på med ett snabbt varv. Anmäl er helst i denna tråd innan rejsets start. Mvh J _________________ Jhonny Kokko |
||
|
Jag är med fast jag kör 5 sekunder långsammare
men någon måste komma sist oxå Syns i morrn(Kavic!!!Häng på!!!).
|
||
|
|
||
Hehe .. jo det är exakt samma med mig. Nu när jag fick tillbaka spelet och föröker köra är jag 5 sekunder per varv långsammare än förut ...
|
||
|
|
||
|
Verkar som att det blir en bra uppslutning ikväll.
Hoppas att min burk/lina orkar med ikväll. Leg: Räcker med att du skriver i denna tråd så vet jag vilka som skall
Server uppe nu får dom som vill tjuvträna lite på IP 213.112.148.56
_________________ Jhonny Kokko |
||
Dohh ....
|
||
|
Är gärna med också men hur långt är det?
Edit: Märkte att servern ligger hos bredbandsbolaget så jag får samma fel som mot Niklas server. Funkar det för er övriga som sitter med Telia? |
||
|
Telia här ... inga problem alls!!
Det är ingen ide att sitta offline och träna om man inte vet vad man skall göra ... ... det blir ändå stor skillnad när du väl gåt online. Ju fortare du ansluter dig ju fortare blir du snabb ...
Tackar för hostningen ... fungarade alldeles utmärkt med uppkopplingen. Helt laggfritt. Tyvärr har jag problem med datorn, den fryser fast flera ggr per varv. Det gör ju inte så mycket när man är själv och harvar men när andra är nära så blir det inte så kul för dom. Det blev dessutom värre då. Kul så länge det varade, tack för ett kul race. Nu skall jag bara vänja mig vid att det INTE är stopp and go när dom varnar för "cutting" ...
Grattis till segern .... "_____________" .... fyll i själva det som saknas ....
|
||
Kanske var det samma som hände mej helt plösligt stod schumi stilla framför mej o då small det lol.Jag hade en hel del lagg,det såg hel sjukt ut,Vi hade börjat bromsa båda två men rätt som det var så stannade bilen framför mej,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
2532 besök totalt |