Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
GTR: Reja 2/4-05
<<   1, 2
2532 besök totalt
Fredrik C
Malmköping
Här sen Nov 2002

Vi får ta det en annan gång.

Här tog mitt race slut .

Tackar i alla fall för ett trevligt race...så länge det varade .

NS BTG: 9.10.21

Citera
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003

Kavic skrev:
Cawwa skrev:
Telia här ... inga problem alls!!
Det är ingen ide att sitta offline och träna om man inte vet vad man skall göra ... ... det blir ändå stor skillnad när du väl gåt online. Ju fortare du ansluter dig ju fortare blir du snabb ...

Tackar för hostningen ... fungarade alldeles utmärkt med uppkopplingen. Helt laggfritt.

Tyvärr har jag problem med datorn, den fryser fast flera ggr per varv. Det gör ju inte så mycket när man är själv och harvar men när andra är nära så blir det inte så kul för dom. Det blev dessutom värre då.

Kul så länge det varade, tack för ett kul race. Nu skall jag bara vänja mig vid att det INTE är stopp and go när dom varnar för "cutting" ...

Grattis till segern .... "_____________" .... fyll i själva det som saknas ....

Kanske var det samma som hände mej helt plösligt stod schumi stilla framför mej o då small det lol.Jag hade en hel del lagg,det såg hel sjukt ut,Vi hade börjat bromsa båda två men rätt som det var så stannade bilen framför mej,

Hm, det där hände mig också när jag var bakom Schumi under träningen. Och hans bil såg lite underlig ut .
Mycket märkligt .

Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Vet ej vilken uppkoppling Jorpa har men det har funkat klockrent förut ju?????Gav mig efter att ha varit ivägen för Kavic + att jag körde in i muren två gånger så bilfan blev okörbar tyvärr

Rogge
STENUNGSUND
Här sen Jan 2004

Tack för rejset, fungerade bra för min del.
Ända lagget jag såg, var direkt efter start, ut på långa rakan - dock inga problem
Valde att sänka motorvarvet och köra med 4 i radiator öppning

Team Nordic Racing
Citera
Racingsimulatorer
GTR: Reja 2/4-05
<<   1, 2
2532 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande