Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6893 besök totalt |
oo, najs ännu mer bilder... det råkar inte finnas nåt sätt att tanka hem alla i klump ?
Min far var också där och fotade, fast med en sån där analog kamera, om ni kommer ihåg dom =)....Men det lär dröja innan dom dykler upp.. Hm...borde verkligen ha tvättat kärran min, ser ju rätt tjaskigt ut, men men,,, man kan inte ha tid med allt =) _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Riktigt fina bilder Daniel, ska tanka ner alla bilder när jag är tillbaka i Gbg!
En bild jag fastnade för var denna Blev lite fartkänsla i den faktiskt, gillar den. ![]() Kul med såpass varierande bilar igår, skönt att det inte var nån incident heller vad jag märkte förutom nån 205:a som missade nån bromspunkt och fick ta en omväg... Hoppas att resten av rejssommaren blir lika smidig och skön! _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
Kameran är en Canon D60, föregångaren till Canon 10D som i sin tur är föregångaren till Canon 20D. Bilderna är ungefär 3000x2000pixlar
objektivet som jag tog de flesta bilderna med är ett Sigma EX100-300 F4, ungefär lika grovt som figgz slutrör. Nu ska jag ut i garaget och skruva på min egen bil så jag kan komma ut och köra bana i år. _________________ Daniel Ahlin Bygger Ginetta G20 (seven med skal) |
||||
Jag och Cédric gjorde det vet jag iaf... i övrigt var det ingen i min grupp iaf vill jag minnas. _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
å tur va det, jag njöt verkligen av varje sekund på r-däcken, kommer aldrig villja köra runt på skitgummi igen =) _________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Hehe det var MIN bil när INSTRUKTÖREN körde. Jag varnade att ratten var sne i början av banan så han måste på nåt sätt missbedömt hur mkt han svängde och for rakt fram från mitten av chikanen. Han tyckte det var skitäckligt att köra den med tanke på att man ju måste vänja sig med den snea ratten ![]() Var för övrigt hur kul som helst att köra och det gick ju bra trots de kassa däcken. Vill ut igen. "Du har så jävla fult skägg veine!" ![]() Fotnot: Ja jag ska göra en framvagnsintällning så den blir rak, efter att jag bytt fjäderben på den ![]() ![]() _________________ // oscar Szöcs |
||||
Hahaha, det var fan värt de där 1100 att bara få höra allas historier. Kul att träffa lite rejsa folk med, dock bara du (Figgz) och Erik med Lupon (ErikS) som jag kände igen från forumet. _________________ // oscar Szöcs |
||||
Nu är även jag hemma efter lite avsvalningsdag i linköping hos tjejens kusin..
Nu är både jag och tjejen lyckliga innehavare av en lapp det står "ansökan och ändrig av licens samt klubbyte" ![]() ![]() ![]() Figgz, har en video på ca 1,1 mb där men hör dig åka förbi. de andra blev inte så bra. massa andra tråkiga billjud.... ![]() ![]() har ingen plats att lägga upp den på bara.... Ska kolla genom mina bilder och se om något kommer upp här. ![]() _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
Jag stod och höll mina lappar och klurade om dom skulle med eller inte, men så tänkte jag att det kändes värdigare för mig efter att jag gått kursen. Ville inte dra skam över rejsa om det gick obra. Nästa gång ska dom dit. ![]() ![]() EDIT: ett par bilder... Teori är bra. här lite förvirring innan vi börjar ![]() Erik S laddar om en gammal TT.... ![]() ![]() Min egen Helen står i Pole Position efter tidsträningen ![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Karl Birgander ![]() Porsche 944 S2 | BMW I3 REX | BMW 120iAM | BMW 320iM Cab E36 |
||||
![]() ![]() Skoj att leka med riktiga vektyg ![]() |
||||
fick liknande effekt när jag snabbt kollade igenom alla bilder i irfanview, ibland blev det liksom som filmsekvenser =)
_________________ Cédric Nyberg Porsche 924 Turbo Toyota GT86 Formel Vee Veemax MKIVB 1970 www.instagram.com/garagecedric/ |
||||
Är man intresserad av stora bilder så går det bra att skicka PM till mig med bildnamn.
Jag har inte web utrymme för alla bilder i jätteformat. PS är dom suddiga som små bilder så är dom suddigare som stora. _________________ Daniel Ahlin Bygger Ginetta G20 (seven med skal) |
||||
Maila den till mig på boivie@telia.com så kan jag lägga den på min server! (eller ta det över icq/msn) _________________ Fredrik Boivie ![]() Kör nu Lotus Elise S1, tidigare Westfield & Opel Speedster |
||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2 6893 besök totalt |