| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
SÄLJES
S: Lola T492 Racersportvagn
|
4149 besök totalt |
|
Lola T492 Racersportvagn ex. Stanley Dickens säljes. Senast tävlad med 1985. Motorn är en 2 lt Ford Pinto med Hewland Mk8/9 växellåda. Bilen är komplett med extra utväxlingar. 2-3 uppsättningar fälgar. extra hjulupphängnings detaljer. Bilen är nedplokad pga. utrymmesskäl. Åk historisk racerbil eller häftigaste gatbilen!!! Pris EUR 11,000 eller högstbjudande. Säljes pga. nytt projekt. Är Du intresserad så skicka mig ett mail på ulf.danielsson@abyfors.se med ditt telefonnummer så ringer jag upp.
_________________ Ulf Danielsson |
||
|
Lola till salu
Hej Ulf, Din bil väckte lite intresse, och jag har några frågor: Vilka klasser skulle den gå att köra i med tanke på att öppna bilar som denna klassas som formel? Vad har motorn för effekt? Är den i körbart skick eller vad bör göras med bilen? Det kanske är bättre du ringer upp mig :-) Carsten Lindblad 0431-726 74 jag är i England fram till den 28 April, men där efter går det att nå mig dagtid = före 20:00 på detta nummer _________________ Carsten Lindblad |
||
|
Den går utmärkt att köra i RHK:s RS-klass där det redan finns ett gäng Sports2000.
En Sports2000 klassas ICKE som formelbil utan går som täckt (vilket i dessa sammanhang avser täckta HJUL). Jag känner inte säljaren eller har någon annan relation till objektet men måste säga att priset låter helrätt. _________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||
|
Hej alla Lola intresserade.
Då tyvärr mitt arbete tagit all min tid de sista veckorna så har inget hänt med Lolan. Till Er som mailat mig så har ni fått mitt telefonnummer så ni kan kontaklta mig. Tyvärr så har detta givit en mindre trevlig erfarenhet. Jag fick följande svar från någon som sade sig vara intresserad. Jag kan bara beklaga med tycker att ni skall vara vaksamma. Språket är inte vidare vackert: ULF! Då jag svarade dej för 2 veckor sedan o inte hört något från dej trots att du lovade återkomma efter helgen då du förväntade dej en massiv anstorming av svar på din bil å det skulle dröja lite med ditt svar tillbaka till mej, helt ok men vad hände????? Nu skriver du att jag kan ringa dej i morgon, alltså den 26 april!!!! Samtidigt ser jag att du annonserar kl 22. på Racecarsdireckt, VA????? PÅ REN SVENSKA; DU KAN DRA ÅT HELVETE Å STOPPA UPP LOLAN NÅGONSTANS............ Dessutom är du uppskriven i svarta boken. (som bara är tillgänglig vissa??????) God Natt Yxskaft! Thord (om det nu är mitt rätta namn) FUCK YOU Personen jkallar sig Thord Andersson. Tråkigt men.... Till Er som är seriösa så är ni intresserade så skicka mig ett mail, ulf.danielsson@abyfors.se Ulf _________________ Ulf Danielsson |
||
|
Herre jesus, OK att man kan bli irriterad ibland när man inte får svar men då är det bara att gilla läget alternativt fortsätta att höra av sig i en trevlig ton. Att skriva ett mail på det sättet leder onekligen inte till ngt positivt >
Faktum är att i det här fallet är det säljaren som är kung och inte köparen
_________________ John Carlsson ________________________ Porsche 996 GT3 Cup 2004 |
||
|
Mycket tråkigt att råka ut för sådant! Lite svårt att ta sådana personer på allvar iof
Jag kan inte hitta någon registrerad med namnet Thord Andersson här på forumet så jag kan inte ta ett snack med vederbörande tyvärr
_________________ Magnus Thomé
|
||
|
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||
|
_________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||
-Tack för det Ulf hoppas syns och hörs Micke _________________
Michael Stadig --BBDB--
Morgan 4/4 BDG, Caterham 7 TC, Lola T492, Honda RVF400R |
||
![]() |
SÄLJES
|
4149 besök totalt |