Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1054 besök totalt |
Sportbilar och racebilar - annonsen som var i svd 14/4
Såg en annons i morse i Svenska Dagbladet där det var nån som skulle sälja sveriges största samling sport och racebilar, det var en länk med men den sumpa jag direkt.. nån som har svd tillgängligt och kan bjussa på länken? Samlingen skulle finnas i Göteborg och den skulle visas 23:e och 24:e april. _________________ Tord Ringenha11 |
||
_________________ Håkan Carlsson 070-57 323 57 Bil: BMW e36R TimeAttack https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php?t=49630&postdays=0&postorder=asc&start=462 |
||
_________________ Tord Ringenha11 |
||
Lars-Göran sålde väl av en hel del av bilarna i England förra året?
Hoppas dock att han sparar några så han fortfarande kommer på SVKG:s Bankalas och sprintrace. Alltid kul att se hans bilar! ![]() _________________ T h o m a s P i h l Mazda MX-5 Miata -99 #78 MX-5 Standard Cup / Roadsport C Fd ERCup #98 - Caran Racing |
||
Jag tror inte så många såldes. Vad jag hört fick de skeppa hem de flesta igen... _________________ Björn Larsson Life's to short for shortfillers. Lotus 7S1 -59 Lotus Elite -60 BMW E30 Baur TC2 -85 Sportscar F1000 van Diemen RF75 MG Midget -61 |
||
Träffade honom runt nyåret (var där med kompisen som köpte en Reynard FF) och ställde frågan om han tröttnat helt på bilar och skulle sälja allt eller?.... Han svarade att han skulle behålla ungefär 14st ![]() Då hade han iallfall kvar en fin race-preppad Morgan, köp den vetja ![]() _________________ ![]() Michael Stadig --BBDB-- ![]() Morgan 4/4 BDG, Caterham 7 TC, Lola T492, Honda RVF400R |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1054 besök totalt |