| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Dags för ett GTR race igen???
|
5 besök senaste veckan (7444 totalt) |
|
Kände att nu när helgen närmar sig så vore det kul med ett GTR rejs igen.Är det ingen mer som vill "trycka" på lite i morgon kväll eller lördag kväll?Eller kanske båda kvällarna???Som vanligt kan jag tyvärr EJ hosta p.g.a routern men det finns ju andra som kan och om det blir gasa av så undrar man vilken klass och bana?
|
|
|
|
Mig behöver ni inte ens fråga
Kan vi inte köra både fre och lör? Vi kan väll rösta för vilken klass som skall köras eller om vi tar NGT på Fre och GT på Lör. Kanse nattrejs på Spa med lite regn
Nu gäller det bara att hitta nån som kan hosta
Nåja vi får se hur det blir. _________________ Jhonny Kokko |
|
Det där lät skitbra Jorpa!!!Kan vara kul att sladda runt lite i regn nån gång oxå
Men regnet lär vi väl ta med nGT bilarna hoppas jag GT bilarna är lite tuffa att sladda omkring med väl?????
|
|
|
|
Jag hade en liten GTR revival ikväll, lyckades köra osedvanligt många varv i bra tempo utan att köra av
Jag kan tänka mig att vara med på race till helgen, känner en norrman som säkert också vill vara med. _________________ Martin Öberg
|
|
|
|
|
|
Hemma från jobbet nu och ska det bestämmas vilken bana + klass nu under dagen så det är klart tills i kväll?Jag är öppen för allt för jag är totalt värdelös ändå
|
|
Kom också hem tidigt idag, ska njuta lite av solen och blir det ingen after-work så tänkte jag tjyvträna.
|
|
Testade Barcelona i regn med nGT och det är ingen lek att ta sig runt ett helt varv utan att snurra eller åka av
men visst tusan är jag med och gasar ändå fast man känner sig som
|
|
Testade Laguna i torrt väglag och den banan är fantastiskt rolig.Korkskruven är hård mot de hårda som bromsar för sent men som sagt rolig utav bara den
|
|
Jag är hemma nu och kom precis ut från duschen.
Det enda jag MÅSTE göra innan det är dags för rejs är att äta en bit mat och dricka en kall öl sen är jag ready to rumble
Vilken bana vill ni andra köra, det jag skrev tidigare var bara ett förslag, så nu e det eran tur att tipsa lite
_________________ Jhonny Kokko |
|
Kanske vore bra att ta en bana som finns orginal eftersom det är lite dåligt med tid för att börja ladda ner och så...eller?
|
![]() |
Racingsimulatorer
|
5 besök senaste veckan (7444 totalt) |