Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Lite utvärdering
1054 besök totalt
Magnus Thomé
Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Lite utvärdering

Visserligen har inte säsongen ens startat men jag tänkte kolla vad ni tycker.

Min tanke med tjejforumet var att de tjejer som tyckte det ibland kunde vara lite jobbigt att ta sig in på det här mansdominerade området skulle kunna umgås i lite mer nollställd avslappad miljö också, dvs här inne. Sen var det absolut också en tanke att tjejforumet genom bara sin existens skulle få tankar att födas både hos killar o tjejer vilket hoppeligen kunde leda till fler tjejer i banåkaförfall eller slalomberoende.

Ni är 50 - 60 stycken här inne f.n.

1.
Även om det känns som att tjejforumet f.n. inte praktiskt används till något riktigt reellt, jag tycker det känns som en ganska outnyttjad potential, så har jag absolut inget emot att forumet fortsätter precis som det är nu.

2.
Eller ska vi stänga det och låta alla köra som vanligt i resten av forumen bara?

3.
Eller ska vi hitta på nåt? Tex aktivt luska reda på några fler tjejer med racingerfarenhet? Det kan ju vara tjejer som körde racing för 20 år sen likaväl som de senaste åren.

Så vad tycker ni: Gasa mer, bromsa eller försiktig stödgas och bara hålla den nuvarande farten?

Tyresö
Här sen Apr 2004

Jag tycker ungefär som Magnus, dvs jag har inte heller något emot forumet som sådant, men just nu verkar det inte vara så levande.

Personligen överlever jag med övriga trådar och forum på rejsa, men skulle uppskatta ett levande tjejforum enligt Magnus tredje punkt. Det vore kanon att kunna utbyta fler raceerfarenheter med tjejer som varit/är med aktivt. Nu menar jag inte på något sätt att utesluta alla er som redan är här och är bil/banåka/raceintresserade - ni är själva grundförutsättningen för forumet och framtiden vad gäller tjejer på bana! Det vore bara kul om vi kunde locka hit några till erfarna racers.

Här sen Maj 2004

Hejsan!

Själv kör jag mer på strippen så detta forum är ju inte riktigt rätt för mig....

Tyresö
Här sen Apr 2004

Mja, vad säger du, Magnus? Efter en sådan enorm respons på ditt upprop är väl utgången given?

Stockholm
Här sen Nov 2002

Forumägare
Forumägare
Trådstartare
Jag har ingen brådska till nåt beslut

Lite brainstorming kring racingtjejer som man kunde söka kontakt med och iaf informera om att detta finns? Nettan Lindgren? Kottelinski (garanterat felstavat, sorry) körde iof rally men har ju massa erfarenhet? Måste väl finnas en del som kört i Fyndbörsen eller liknande? och vart tog alla Lady Cupförare vägen?

Stockholm
Här sen Maj 2003

<span style='color:red;font:bold'>Moderator</span>
Moderator

Halloj!

Jag är inte här så ofta just nu...men troligen kommer jag hänga mera nu när det är säsong!

Det som är lite tråkigt är att det inte verkar finnas intresse för att ha en konbaneträff i den utsträckningen jag trodde. Det är 4-6 personer som har anmält sitt intresse, och det tycker jag är för få för att jag verkligen ska ta tag i att annordna en träff.

Forumsdelen är en bra idé, men det känns som att de få tjejer som har hittat hit, träffar man ändå.. Jag kan ha fel...

Uppsala
Här sen Jun 2004

Jag är väl inte skyldig för att vara här oftast precis, men jag tycker att det är kul med ett eget tjejforum. Jag skulle gärna se att det finns kvar åtminstone över sommaren, så kanske det kommer till några fler.

och jag skulle gärna se att vi träffades någon gång, tar en tur en tidig söndagmorgon eller nåt.. piskar småvägar i Roslagen kanske..

Hälsn Jenny

Lite utvärdering
1054 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande