Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3189 besök totalt |
Ombordfilm
ombordkameran sitter i Andreas Kangros Honda. Från starten och ett varv vid Premiären 2004. http://web.telia.com/~u58629116/StartPremiar2004.avi /Leif |
||||
Vet inte om hur man törs åka med sig själv men det är väl ![]() |
||||
Vad tror du man tänker när man ser filmen med superkarts då...
![]() Hur normalt funtad är man när man åker "flat out" båda gångerna under bron... ![]() _________________ Magnus Jonasson #81 9:a German Superkart Series 2010 7:a German Superkart Series 2011 |
||||
Kan bara hålla med! Men vad lätt det ser ut på film ändå...vilket vi alla vet att det inte är. Varv under kamp är ju en sak men fria varv åker väl de snabbaste på 1.03:or, vilket är sjukt snabbt med tanke på material. |
||||
Tack, det brukar vara "rena" race för det mesta. Min bästa tid på Kinnekulle 1.02,11
> ![]() Förstår vad du menar ![]() Leif |
||||
Leif Behöver ej se filmen jag kommer ihåg förloppet från verligheten race nr 2 såg lika dant ut! Kan förstå att studenterna undrar över att gamla bilar och gubbar kan hålla i på det här viset men ni har ju övningskört länge!!
_________________ Rolf osbeck |
||||
Har ingen aning om varför det inte fungerar för en del.
![]() För mej och iaf en hel del andra fungerar det för, är det fler som har problem. Eller skall vi starta en tråd för PC-support för släkten osbeck ![]() ![]() /Leif |
||||
Leif tack för erbjudandet men nu har vi fått svar på att det skall fungera och den ende som skulle behöva PC-support i familjen är nog jag så vi struntar idet. Det är bättre att jag lägger min energi på att skruva rätt på bilarna.
_________________ Rolf osbeck |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
3189 besök totalt |