| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR-Race Falkenberg, söndag 24/4 kl 20.00
|
11 besök senaste veckan (6812 totalt) |
|
Jag tänkte vi kunde köra lite Lotus på Falkenberg nu i dagarna. Kunde vara kul med Elisen på lite mindre bana. Bäddar för tajt race. Någon som kan vara host? Ladda hem Falkenberg här http://www.m4driving.it/files/2445.h |
||||
|
Det hänger ju lite på om någon kan hosta.
om det blir idag, imorgon eller torsdag spelar inte mig någon roll. Vi kanske ska vänta någon dag för att få ihop så många som möjligt. |
||||
Samma här, sidan verkar vara ner för tillfället. Nån som har möjlighet att lägga en mirror? _________________ Jhonny Kokko |
||||
Testa här http://195.140.143.41/~checksix/adonf/gtrmanager/?page=0&game=GTR Jag är också på för ett rejs, torsdag och framåt funkar för mig. _________________ Rickard Madsen |
||||
Tackar, fick hem filen nu Skall försöka hinna instalera imorgon samt testa några varv. _________________ Jhonny Kokko |
||||
|
I kväll blir jag inlåst i sovrummet klockan 19.00 fram till 21.00 p.g.a att min käresta ska ha underklädes party
så blir det något gasa i kväll så är jag med!!!
|
||||
|
Schumi borra upp nyckelhålet så du ser ut ikväll =)
Skulle jag få välja mellan bilspel eller damer i underkläder så väljer jag nog det senare alternativet
Men som ett dåligt substitut så kan du ju vara med o rejsa med oss gubbar
_________________ Jhonny Kokko |
||||
|
Där ser man, någon har orkat pilla om banan till gtr...
då är väl knutstorp bara en tidsfråga. Verkar som att man lagt ner en hel del efterarbete på konverteringen, texturnamnen antyder att det är rippat från stcc2 med mitt gamla hack, men modellnamnen tyder på att man splittat upp i delmodeller manuellt. (tror inte "tommy rustad" gjorde det) Kontentan är väl iaf att med lite tur orkar någon pilla i ordning resten av stcc2-banorna...
_________________ // Mattias Brodén |
||||
Även jag fick hem filen (+ några till ).
Tackar! _________________ Magnus Hagström Ford Focus ST 2016 Volvo V60 T6 Polestar |
||||
Gelleråsen vore en höjdare!! Ännu ingen som provat att konvertera den. Jag höll på en sommar och skulle bygga Gelleråsen från scratch men tiden tog slut...Den var klar till 50%. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
11 besök senaste veckan (6812 totalt) |