| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
Ljugar o videokväll!
|
<< 1, 2, 3 >> 2 besök senaste veckan (20490 totalt) |
Spelar ingen boll för min del!
_________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
|
||||
|
Satt här och funderade varför ingen la in nga skoj inlägg ikväll...
Kom på att ni hade väckelsemöte för redan frälsta...utan mig!
|
||||
De han vi inte med, vi titta på ett helt varv på ringen i en DTM mersa!!!! HUVVA va det gick!! _________________ Magnus Thomé
|
||||
SLUTA TORTERA OSS SOM INTE FICK SE!!!
Vem lägger upp den rullen med god ljud och bilkvalisort och var?
|
||||
|
Det går i repris på lördag kl 13:00 i 2:an.
Det var inte så myke skönt ljud i det men det var en hel del sköna människor! Bland annat en gubbe som sånär sänkte en amfibiebil!
Kul att ni hade kul MVh _________________ Fredrik Cednert PCS 7484 NS: 9 varv NS BTG: 9.10.21
|
||||
|
Tack för en mycket trevlig kväll, Magnus!
Jag tror tom vi hann se en skymt av tanten i PCS på TV vid något videobandbyte!
Varven med 944:an, ringtaxin och Ulfs 7:45 BTG-varv från ringen var verkliga höjdare!!! Snacka om att man blir inspirerad av att titta på sånt. Resan hem gick i "hyffsat" tempo! Det är kul när tom motorvägen börjar kännas krokig!
_________________ Peeter Pahv Ringenfantast, som numer leker med en Mini JCW -08.
|
||||
|
Tack för en trevlig kväll! :woot:
Jag har en hel massa DVD och VHS med Tiff Nedell och Jeremy Clarkson vi kan se nästa gång. Kanske, kanske om johann är snäll kan han sätta ihop en "best of" tillsammans med mig så vi slipper se det dravel som ibland inkluderas... _________________ Erik B Såld: Megane RS Cup 250 |
||||
Jippii det kör vi på! _________________ ############################### Peter "Puppan" Eriksson
|
||||
|
Jag var verkligen impad av dig Puppan i GPL! Just alla de grejerna du hämtade hem o räddade helt (eller nästan, hehe) Det brukar faktiskt vara en god fingervisning av förarkunskap i verkligheten (eller om det är en 12-åring som kör otroligt bra tyder det på för mycket datorspelande
)
_________________ Magnus Thomé
|
||||
|
Tack alla för en trevlig kväll!
Hej!
Tackar alla och särskilt värden för en trevlig kväll igår. Inspirerande att se lite videos. Synd bara att Micke "glömt" få med min omkörning från kinnekulle.
_________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 såld...
PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
![]() |
Inför träffar
Ljugar o videokväll!
|
<< 1, 2, 3 >> 2 besök senaste veckan (20490 totalt) |