| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Inför träffar
Rejsaträff Linköping 29/4
|
1783 besök totalt |
|
Det har snackats lite i kulisserna om detta... Fredag kväll 29/4 Eftersom halva rejsa kommer att vara på SLC's racecamp så finns det goda förutsättningar för en liten ljugaröl denna kväll. Inga vilda utsvävningar utan på en nivå som inte spoilerar lördagen... Hur är intresset och vad efterfrågas? _________________ /Kristian Elisson |
||||||||
|
Re: Rejsaträff Linköping 29/4
Stort intresse, men mindre med tid...är troligtvis INTE i stan den kvällen.... ..SUCK!
Passerar iofs Mantorp på eftermiddagen, får förhandla till mig en fikapaus där...
|
||||||||
|
är väl bättre att ha den på banan ?
Finns ju Catering på banan som ställer upp och ordnar något till dig kristian om du frågar...... |
||||||||
Finns i bakhuvudet... men med tanke på att vi är sent ute och antalet som kommer är väldigt svårt att uppskatta så är kanske stan att föredra? Men en juste grillning och en medhavd grön påse är aldrig fel. Kanonväder är ju redan beställt
_________________ /Kristian Elisson |
||||||||
Grilla är GOTT...... :woot: _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||||
och någon kan ju få sponsra tillställningen med lite ljugaröl _________________ /Kristian Elisson |
||||||||
He he...inte omöjligt !?
_________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||||
|
Tja!
Jag kommer att svänga förbi Mantorp för leverans av lite prylar. Vore skoj att träffas och snacka lite! Får bli alkohålfritt för mig, jag har en lååång lördag efteråt, polaren gifter sig...
Grilla på Mantorp låter låter rätt OK för mig! /Mangan _________________ Magnus Karlsson, Scott Genius 750 The older I get, the faster I was... |
||||||||
|
Låter livsfarligt med tanke på inblandade...men vad tusan...man får väl ta på sig hjälm.
|
||||||||
|
Grillning på Mantorp är alltså klubbat?! Då ska jag se till att ordna fram en ordentlig grill.
För er som hellre köper kött på plats än att hasar med det i en varm bil så har City-gross (på andra sidan vägen) en bra kött-disk Det finns dock inget systembolag i det köpcentrumet.
_________________ /Kristian Elisson |
||||||||
![]() |
Inför träffar
|
1783 besök totalt |