| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR-Race Falkenberg, söndag 24/4 kl 20.00
|
11 besök senaste veckan (6812 totalt) |
|
Jag petar i 5:an på 2 ställen faktiskt men visst fasen vill man kunna ställa om lådan lite
|
||
|
Du kör ju snabbare!!!Kanon att du öppnar Kavic för jag kommer inte in ifall Niklas öppnar
|
||
|
|
||
|
Hur kommer det sig att man kör långsammare och långsammare för varje varv???La ner verksamheten för det funkar inte för mig...måste testa framför vy igen och se om det är det som gör det???Jag får inte alls till det!!!
|
||
|
Varför körde jag 0,5 sekunder snabbare på första flygande varvet med bilen framför då?På ett varv alltså???Jag undrar,jag undrar???Är det meningen att jag ska ha bilen framför mig eller???Kan jag ej köra inifrån???Snälla gud,ge mig ett svar nu!!!!!!
|
||
|
Vart ju rolig rejsing även fast jag trodde att banan skulle vara lite för svår för omkörningar. Synd Schumi att det gick som det gjorde, jag tror att du går och grublar över underklädespartyt
Grattis Kavic
_________________ Jhonny Kokko |
||
|
Ja det var sjukt roligt. Jag hade en jättebra fight med Kavic precis hela loppet. Tyvärr klantade jag till det för mig två varv från slutet.
Men ett stort Grattis till Kavic och snyggt kört
|
||
|
Tack du med Skacken det var jäkligt kul Race,Synd bara att du snurrade på slutet,annars hade det blivit taj i mål.Stort tack till alla som verkligen körde bra när ni blev varvade,Så ska racing vara då är det kul.
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
Det är 20:00 som gäller alltså?
Min fråga är, startar rejset 20:00 eller är det fria träningen? För skulle vara kalas om det var träningen, så man hinner äta lite efter jobbet och innan rejset . Ingen höjdare att köra på tom mage
_________________ Viktor Kärras |
||
![]() |
Racingsimulatorer
GTR-Race Falkenberg, söndag 24/4 kl 20.00
|
11 besök senaste veckan (6812 totalt) |