Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2574 besök totalt |
Puma (skor)
Får säga att dom passar bra till benböj (styrketräning), har inte hunnit prova dom i bilen , men som sagt till nått passar dom ![]() _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||
Re: Puma (skor)
Puma i styrkelyft? Provade du med vikt på stången? Göran Malmberg. _________________ Hemipanter Göran Malmberg ![]() |
||
_________________ ![]() |
||
Jupp , med vikter på stången , har man som jag inga problem med fotlederna (stela),så funkar det bra , och tror inte dom är godkända för racing , för nog skulle det stå i sådanafall ett FIA märke
_________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||
Farsan köpte puma pit cat coola gympadojjor till mig hos Forsman Motor. http://www.forsman-motor.se Sveriges bästa karthandlare. _________________ ![]() |
||
Jag som har noll koll på mode och kläder och sånt blev MYCKET överraskad när jag någon gång i vintras såg en tonårstjej skodd i nåt som helt tydligt såg ut som rejsingdojor. Och lite senare en till.
Vad blir nästa? Raceoverall? JohanR _________________ Johan Rådlund |
||
Dom är ganska dåliga att gå i , dålig dämpning och tunn sula vid tårna, men till att glassa på gymmet fungerar dom bra
![]() ![]() _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||
Jag tror brallor av overallunderdelen skulle bli en större hit än jacka av överdelen. Som ett par hightechmjukisbyxor i glansigt trelagers nomextyg för hur många tusenlappar som helst! Kan knappt bärga mig
![]() /ola _________________ Ola Leufvenmark ---------------- Renault Megane RS225 - 2008 |
||
Jag brukar åka till cannes i frankrike lite då och då. Där har dom sålt racingskor i vanliga skoaffärer sedan långtid tillbaka. Det senaste modet brukar ju komma där ifrån. Sen kör ju alla som om dom vore racing förare också
![]() |
||
Hej
Jag var i Madrid förra veckan, och där säljs "racingjackor" redan - finns bland annat "kopior" av Williams och Ferraris design. Hittade dock inga racingskor, varken riktiga eller fejk, till rätt pengar... /Gustaf _________________ ---/In search of Maxwell's demon---/ Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till... SFRo-besiktningsman i Skellefteå |
||
Så vilken köpte du ![]() _________________ Johan Lundberg *BBDB* Ex Marcos 2T EX Marcos 1600 GT Nu Lotus Elise S1 KR1 |
||
_________________ ---/In search of Maxwell's demon---/ Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till... SFRo-besiktningsman i Skellefteå |
||
Race cat verkar ju rätt nice annars.
http://www.sparcousa.com/prace_shoes FIA godkända och ser exakt ut som dom som inte är godkända. Dock är dom lägre snyggare tycker jag men dom är inte brandskyddade. Man lär ju se ut som en riksmupp om man har dom höga dojjorna till ett par shorts. ![]() Fast det lär ju dröja innan man kör sin första tävling ![]() Var på väg att köpa den låga modellen av dom som är inte är godkända i slutet på förra sommaren. Men dom var slut i min storlek överallt (43). Det fanns dock gott om dom i Damstorlek ![]() _________________ ![]() Renault 5 GTE -88 |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2574 besök totalt |