| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR2002serien Race 11 - Silverstone 030316 - Lotto
|
729 besök totalt |
|
Bättre sent än aldrig!
PM:a mig om ni ska vara med! Skriv något i stil med "Jag är med på Silverstone! - *aliaset ni använder*" i ämnesraden så blir det hela lite enklare att sköta.. Ni som VILL hosta på söndag får gärna skriva det till mig så blir det enklare för mig att bestämma vilka som kör servrar. Om ni som hostar vet ungefär hur många som max kan köra på er server utan problem så får ni gärna meddela mig om det också. Racet kommer köras klockan 17:00 - servrarna öppnas för träning 16:00. observera vi kör version 1.2 av spelet samt i amatör-läge. Anmälda markeras med De som kan host:a markeras med * Djungel-Jim *(max 7 pers) N.Classon M.Lundberg * M.Johannssen * P.Hylander * oak * A.Ingemarson ThomasT K.Larsson HOOPoo *(max 8) P.olesen R.Gardbrant ove M Klas NSX * Rocket Roger fuZe P.P Samuel Niklas M *(max 8 pers) D.Ingemarson Eddie Varvstopp J. Jonsson DanielB * goc931 A.Andersson PSE-R D.Berglund Matti oscar A MagnusT * Johan Larsson * J.A Jerry Arvidsson Mange Mann * Jesper Arvidsson SpeedyGT Claes Stigs RC Emp2k |
|
Då kör vi!
Server 1: (Micael Johannssen) M. Johannssen djungel-Jim oak ove M fuZe oscar A Jerry Arvidsson Server 2: (HOOPoo) HOOPoo ThomasT Rocket Roger Niklas M MagnusT Claes A.Andersson |
|
[size=18]Server #1[/size]
Hej alla glada
Jag slänger upp servern vid 16:00. Har inte kört något de senaste veckorna, men hoppas att allt skall flyta smärtfritt. Skulle servern krasha så kommer jag omgående att starta om min dator och spelet. Starta även om era datorer spel så vi minimerar att det strular, folk som inte hittar servern och så vidare. IP Nummer är: 213.89.10.13 SERVERN ÄR UPPE Skriv här direkt om ni inte hittar mitt spel, eller inte kan "joina". _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
![]() |
Racingsimulatorer
|
729 besök totalt |