| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Server #1 Silverstone
|
1199 besök totalt |
|
Server #1 Silverstone
Hej alla glada Jag slänger upp servern vid 16:00. Har inte kört något de senaste veckorna, men hoppas att allt skall flyta smärtfritt. Skulle servern krasha så kommer jag omgående att starta om min dator och spelet. Starta även om era datorer spel så vi minimerar att det strular, folk som inte hittar servern och så vidare. IP Nummer är: 213.89.10.13 SERVERN ÄR UPPE Skriv här direkt om ni inte hittar mitt spel, eller inte kan "joina". Efter rejset så lägger vi in resultatet i denna tråd. _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
|
Man får tacka för ett gött race!
och inte helt otippat gick Fuze och kammade hem segern, stående ovationer - we're not worthy!
/J - nöjd i alla fall....men fortfarande
|
||
|
Hehehe... Vilken brottningsmatch det var!
Jag ser gärna en replay... :-P Nu är det bara ner i garagen och finslipa GT-bilarna för nästa säsong!
_________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||
|
Tack för ett kul race och grattis fuZe! Samt tack att ni väntade på mig
(var på 30årsfest o trodde jag skulle komma iväg tidigare..)
Det var ett lite halvsurt race för mig ikväll - fick till en prima start och låg i ett kalasspår ut i första kurvan... sen helt plötsligt så var oscar precis framför nosen på mig och jag buffade till honom... Jag visste inte om det var pga lag, min promillehalt eller förarmisstag - men eftersom jag ju visste att jag hade buffat till honom så stannade jag och lät honom passera... så då vart man sist och långt efter allesammans! Jag kämpade vidare och efter vad som såg ut att vara en masskrasch kom jag helt plötsligt förbi 3 pers.. sen låg jag på den positionen racet ut.. Hade hoppats på mer close-racing på den här banan
|
||
|
_________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||
|
Tackar Tackar
De var ett rätt lungt race för mig idag, såg SecretAgentMan (tror de va han iaf) i backspegeln ett tag ibörjan men jag tror att han körde på lite väl mycket ställ i böjarna så efter nåt varv så var de Micael Johannssen som låg bakom mig, men jag tror nog att SecretAgentMan lyckades sladda sig förbi Micael Johannssen på sista varvet och kom in som 2:a till slut. Så var de hela om jag inte mins helt fel.
_________________ mvh Viktor Pousette |
||
|
Jajamensan.
Hade för mycket camber fram och fick åka och vänsterbromsa efter 4 varv. Men jag sladdade aldrig av utan bromsade på mig i den där TRÅÅÅKIGA utförsvänstern.
Micke gasade på sig straxt efter bridge...innan det låg vi på jämna varvtider, så jag hade ställt in mig på en 3:e plats. /J |
||
|
|
||
Jag var en av dem. Sorry!
Racet ur min synvinkel: Efter ett bra kval var jag full av självförtroende. Gjorde en helkass start (inte helt ovanligt, måste träna på det.) Kör ni andra med launch control? Har inte riktigt kommit underfund med den...
Låg 6:a eller så in i första böj. Körde förbi två porschar som körde ihop (Djungel-Jim och oscar?). Började jaga Johannssen och Ake. På varv 4 kom jag ikapp Ake och tänkte lägga mej bakom, men han släppte av lite mer än jag i en kurva, försökte väja men lyckades inte. SORRY igen! oscar kom och körde rakt på mej när jag stod där mitt på banan också. (Hann inte komma iväg). Tänkte släppa förbi Ake nån kurva senare, men det kändes som om han i raseri försökte köra på mej (eller bara missade bromspunkten) . Han missade mej och körde av istället.
Jagade oscar i 1 varv tills han snurrade. Var på väg ikapp (?) Djungel-Jim när jag själv snurrade ( )och sen var det omöjligt att köra ikapp.
Skojigt race ändå. Jag brukade ju vara snabbare i racen än på kvalen tidigare, kändes nästan bättre än att starta 2:a och komma 5:a i mål. Grattis till "medaljörerna" och tack för ett tight race!
_________________ /Ove Mörk |
||
|
Jag har ingen ursäkt för mitt brutala körsätt idag.
Först klippte jag Åke på andra varvet. Brakade rakt in i baken på honom. Han for tyvärr av banan efter det. ( han har en snygg bakdel) Sedan hittade jag rytmen och började ta lite placeringar. Låg efter ett tag tvåa, startade sist. Körde på i god ro med Jerry ca 5 sekunder efter mig. Sedan fick jag hjärnsläpp. Gjorde två riktiga klant missar, först en felväxling med sladd som följd. Sedan bromsade jag på mig, sladdade runt, vips så var Jerry förbi =) Kom till slut trea. SKoj var det i varje fall. _________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
*hmpf*
Du vet väl att det är fult att ge komplimanger till sin egen bakdel?
||
![]() |
Racingsimulatorer
Server #1 Silverstone
|
1199 besök totalt |