| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Server # 2 - Silverstone 030316 [offline] + Resultat
|
840 besök totalt |
|
Ja fick till ett rätt bra kvalvarv som jag är nöjd med. Nytt personbästa
Racet gick aldelles utmärkt det med utan en enda avåkning och med bara ett varv över 1,50 och det var det första. Även 2 varv under 1,48 så jag är nöjd. Nu får man bara se om det räcker för att slå fuze.
Synd att man inte var med i en enda fight men inte mycket att göra åt när alla andra kör som
_________________ Thomas Tegbäck |
||
|
Hoho jag slog Fuze
Men en liten sak som verkar skum när man jämför båda våra race är att på min server var det 12 kvalvarv och 60 min jämfört med 9 kvalvarv och 90 min på michaels. Beror det på den där uppdaterade game.gdb filen jag laddade ner inför ett laguna zeca race vi körde.
Vore ju bra om båda servrarna körde med samma inställningar för rättvisans skull. _________________ Thomas Tegbäck |
||
|
Grattis HOOPoo! Det var jämnt och bra kört!!!
Lite längre bak i fältet hände det faktiskt lite tycker jag! Roger, Thomas var väldigt aggresiva bakom mig. Thomas: Du låg fastnaglad bakom mig en låång stund! Hade du inte kört av några gånger så skulle du kommit före! Roger: Jag så din lilla utflykt i replay-filen! Den var fin!!!
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Hmmmm... Jag körde om dig två gånger har jag för mig, innan jag snurrade en gång för mycket och hamnade sist tror jag. Sedan gick det sakta upp genom fältet tills jag låg bakom dig igen. Men det var lite svårt att komma om dig för ibland lagga du så din bil stannade men bara ibland....
och när jag tänkte bromsa om mig i vänster/högern innan sista bron så stanna din bil plötsligt och jag kom av mig.....
_________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
Thomas: Det laggade så för dig alltså? Detta är ju konstigt för mig laggade det inget alls!! Visst är det härligt?
Jag kollade på replay-filen och du körde väldigt bra tycker jag. Det var schysst hela tiden, inget puffande... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Lustigt, det var bara din bil som hoppade... Jo jag försöker att in i det längsta undvika kontakt, hellre backa en meter än att chansa. Riktig lurigt ibland iom att jag har ganska sena bromspunkter.... det stör rytmen. _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
![]() |
Racingsimulatorer
Server # 2 - Silverstone 030316 [offline] + Resultat
|
840 besök totalt |