| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Vad för GTR race på söndag???
|
1 besök senaste veckan (13074 totalt) |
|
Dags att starta en tråd om söndagens race väl???Vilken klass/bil?Vilken bana? |
||
|
|
||
|
Stacken:är med direkt
CWaltgard:blir det så vet jag åtminstone 2 stycken som inte blir med tyvärr...
|
||
Jag hade gärna kört Ringen men jag tror det blir dålig uppslutning. Vi kan ju testa ett Race där nästa vecka. |
||
|
Jag har ett bättre förslag....Den suveräna och korta banan Knockhill...På den så kommer det bli tät rejsing...Den har lite upp och ner också...
Sen så kör vi Porsche Cup-bilarna där....inte GT2 eller GT3 utan bara cup-bilarna. De är hyfsat snabba men är ändå standardbetonade. Man kan tex inte ställa in alla värden...Är ni allergiska mot Porsche-bilarna så kan vi väl köra med BMW-bilarna istället. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
|
_________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
ett litet förslag bara, kanske köra en TVR i dess förlovade hemland? en mycker kul bil att köra!
http://www.simracingworld.com/files/ /PB _________________ Peter Börjesson |
||
|
|
||
|
|
||
|
|
||
|
TVRèn är som man önskar att BMW`n skulle vara. Tror nog det löste sig för dig Schumi att lägga in bilen, annars är GTR Manager ett alldeles utmärk program för allt man vill lägga in OCH ta bort filer på ett lätt sätt. Tror att ver 1.4 är ute nu eller är på väg strax och då skall den även klara .rar filer har jag för mig att jag läste.
Sen kanske det är roligare att köra korta tighta banor med en lite långsammare bil som Elisen och det blir lite jämnare för alla. _________________ Peter Börjesson |
||
|
Testade också Knockhill idag och den är trevlig med Elise. Kör nog hellre den än Porsche även om resten av startfältet blir Porsche.
Vertigo är också skön men då börjar det gå ganska fort på den smala banan.
|
||
|
|
||
|
|
||
|
Elise blir bra ,tiden mindre bra, men det får gå,Ska vi köra som vi har kört dom sista 3 gångerna med 1l soppa o inget däck slitage + inget depå stopp o ca 30 min race ?? Vad tycker ni,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1 besök senaste veckan (13074 totalt) |