Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 10052 besök totalt |
Kinnekulle eller banorna i Skåne borde passa din bil ännu bättre.
Så så, inte vara bitter nu ![]() ![]() Tuffa bilder.
![]()
Vi väntar med spänning. ![]() ![]()
Jag kör med kamera i bilen och har haft stor nytta och glädje av det. Det blir lite annat att sitta i soffan och analysera hur man har kört än att samla tankarna i depån mellan 2 pass. _________________ /Klas Pihl |
||||||||||
Hej!
Tog en dag i garaget (eller snarare på balkongen då jag behövde el till mitt mekande och det finns inte i garaget) och skippade Sviestad. Verkar som att man missade något! Hur många ekpipage var det under kvällen? Verkar ju som att ni var ett skapligt gäng? M.v.h. Uffe, på väg mot räserbanan vad det lider... _________________ Ulf Lögdberg |
||||||||||
Det såg ju trevlig ut på Sviestad i veckan. Jag hade gärna kommit, men nu ser jag att det var tur att jag inte kom. Det var alldeles för många snabba bilar....
Hade varit kul att se alla speedsters på plats. Klas, Det verkar som du har fått snurr på din bil i år. Om jag skall vara snabbare än dig i år så får vi nog köra lite cart (medans du har problem med revbenet alltså), för på banan kommer jag bli omåkt så det står härliga till. _________________ Porsche Cayman GT4 -16 |
||||||||||
Jag kanske kan bidra med en lite rejsinspirerad 924 Turbo... Om det är OK... ![]() Har fullt upp på 7-8:e maj så får se till att gå igenom bilen nu i veckan istället så den bara är att köra direkt ner den 9:e i så fall... ska se vad jag kan göra, men det vore kul att prova Sviesta med 931:an och inte bara med långloppsvolvon... ![]() |
||||||||||
1. Du är söt ![]() 2. Den glädjen kommer jag inte ge dig ![]() ![]() 3. Vi ska till Anderstorp! Min 4:e växel är mäktig ![]() ![]() _________________ /Klas Pihl |
||||||||||
Skönt att det inte var nåt allvarligt med oljatrycket.... ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||||||||
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||||||||
Ingen som har nån bild på min låga, snabba, bil?
![]() ...skicket inspirerade kanske inte till fotografering, direkt ur garaget och med slipdamm från vinterns projekt... _________________ Torbjörn Fagerberg ![]() A master of going faster! |
||||||||||
Klas-Lage.. Vad blev det för däck?? Hade tyvärr inte möjlighet att komma, satt utanför garaget och mekade bakljus på en billkärra inför stundande tysklandsresa!! _________________ ![]() Klubbräser: Porsche 951-86 Tävlingsräser: Opel Kadett GSi 2,0 16v |
||||||||||
Jisses, stiliga bilder och inte mycket krängning, kan man säga.... ![]() (intressant att du greppade vilken som var låg och snabb ) ![]() _________________ Torbjörn Fagerberg ![]() A master of going faster! |
||||||||||
|
||||||||||
Ja där någonstans ungefär. Hade ganska mycket tele så jag fick backa lite. _________________ Daniel Ahlin Bygger Ginetta G20 (seven med skal) |
||||||||||
Vi hade en släckare vid varje postering och en i SC! ![]() Väntar med spänning på att se din räser BMW! ![]() _________________ g3acing Linköpings Motorsällskap Kristoffer Grennberger |
||||||||||
kul o läsa att de är en massa folk utifrån som kommer o kör och inte bara oss insnöade linköpingsbor
![]() kommer den nionde o kollar lite vill inte ge mig ut på banan än innan jag byt motor oljan (lite feg kanske) kameran får nog följa med ochså. hoppas bara det blir bra väder tills dess _________________ Gustav Olofsson ![]() Volvo V40 T4 2002 |
||||||||||
![]() |
Eftersnack
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 10052 besök totalt |