Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 12847 besök totalt |
JAG KAN HOSTA I GTR!!!!!!!TACK NIKLAS!!!!Det funkade nu när Kavic och jag testade!!!!!Tyvärr har jag bara 0.5 lina >
![]() |
||
Heter racet impreza.nu? verkar ha hängt sig på loading ![]() Testa tryck "next session" _________________ /Anders Kronberg |
||
Exakt, det är lite "joint venture", jag försökte locka med ett par grabbar från klubben, så det här var mera för att få in folk och testa lite då ingen nappade.
![]() |
||
Vad var det för portar som öppnades? ![]() /J |
||
34297,34298,34347 både TCP och UDP,även 6667 båda.Sen funkade det för mig.Även TCP 23756 / 23757 har jag öppna.
|
||
Vi provade lite på Knockhill igår och jag måste säga att jag inte alls gillar banan
![]() Krånglig och bökig, svårt att få tempo tycker jag. Jag tycker Falkenberg är tio gånger roligare ![]() |
||
Falken får man ju lite bättre flyt på eftersom den är platt som en pannkaka...
![]() ![]() Road Atlanta är ju skitkul tycker jag också....men då skall man väl ha lite snabbare bilar än Elisen eller?? _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Det som var kul igår var att det var rätt jämna tider, vilket teoretiskt i alla fall torde leda till tät racing - vilket är kul.
![]() Att man nu försökte kapa, och gjorde dundertabbar stup i ett är en annan sak...hade 7 tiondelars förbättring (låg halvsekunden efter täten) första halvan, för att sedan i stort sett varenda gång understyra i den underliga högern innan den lilla rakan före höger hårnål innan start/målrakan.. Ratten var på väg ut genom fönstret. ![]() /J |
||
Instämmer med dej Secret Agen Man den kurvan är lurig,En annan bana som är en av mina absoluta favoriter är Bathurst,Visserligen väldigt svår men jag tycker den har alt som en rolig bana ska ha,testade den lite med Elisen det var kanon,
![]() ![]() _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
Håller med här!!! Bathurst är sååå jäkla kul med Elisen!!! Den skall vi bara köra. Ladda ner den alla: http://frank.f4.free.fr/addons%20Cir Där hittar du många andra bra banor, tex LeMans Day, Dusk, Dawn och Night samt LeMans Bugatti-banan... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Jag kan hosta men ej med för många p.g.a min klena lina(0.5 ADSL)
![]() ![]() |
||
Seaten är tuff med turbon.Elisen blir nog bra med tanke på att en del kanske aldrig kört Bathurst
![]() ![]() |
||
Jag tänkte sätta igång ett rum alldeles straxt...bara för at testa...om det inte går kan vi prova på din server Kavic....
Tänkte prova så här: 1) Direct IP 2) Lobby via spelet 3) Lobby via MORE-sidan.. Går det inte nu så skiter jag i detta med att hosta....ideerna har tagit slut... rejsa.nu rejsa kör jag med också... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
||
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
![]() |
<< 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 >> 12847 besök totalt |