| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Droppen som fick bägaren att rinna över? (GTR)
|
1938 besök totalt |
|
Har tillhört dem som bara haft gott att säga om detta spel men nu börjar jag väga över åt andra hållet. Visst, det är ett underbart spel men det känns som att varje patch fixar några buggar men medför lika många andra. Eftersom jag är ledig denna vecka har jag spenderat en del kvällar och nättar på Racemores servrar. Är ju långt ifrån snabbast men brukar placera mig ganska bra i alla fall eftersom jag håller mig på banan för det mesta. Efter att 45min rejs på Monza drabbats av den högst irriterande tidsbuggen som gör att loppet slutar efter omkring halva tiden så slutade jag 8 av 13 kvarvarande bilar. När jag återgår till Racemore så har jag tappat hälften av mina inkörda poäng och därmed rasat från 11 till 54 plats! Någon DQ som drar 10% poängen har jag inte råkat ut för. Jag tror banne mig jag aldrig fått köra ett rejs om 36 eller 45min fullt ut, varje gång har det slutat långt i förtid.
|
||||
|
Det låter inte bra det där....
Det är fortfarande en hel del buggar i detta program tyvärr...Visst blir det bra när de skall ta betalt för tjänsten Racemore?? hehe _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
|
om dom ska börja att ta betalt för det då är jag väldigt tveksam till om vi överhuvudtaget ska befatta oss med dom.Då är det bättre att skippa det o köra på Ip i stället om det går,dom kanske ska ha betalt för det med lol,Då är det bara att börja köra F1C modar i gen
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
Jag tycker det hela är ganska underligt.
Anledningen att SimBin har kommit någonstans idag är att de moddade ett annat spel och gav ut det gratis. Vad gör de idag då? Jo, de totalförbjuder folk att modda GTR och nu ska de börja ta betalt för att köra spelet online. Dessutom är spelet fortfarande väldigt buggigt och de anställda snäser av folk på deras eget forum så fort någon höjer en något kritisk röst ang. buggarna. Vad är de ute efter? Att leverera den bästa produkten eller tjäna så mycket som möjligt?!
GTR som kunde bli så bra, var är de på väg nu... _________________ Johan Meissner |
||||
|
Jag fick en förklaring till att jag tappat så pass många poäng. Tydligen är det fullt möjligt om de som placerar sig före i resultatlistan har lägre eller mycket lägre ranking.
I mitt fall så han jag ej kvala och fick starta sist. Jag körde upp mig ganska bra och låg och jagade 3 andra bilar när 45min rejset tar slut efter 18min pga tidsbuggen. Chattade med en anställd om detta och han skulle rapportera det vidare så förhoppningsvis fixas det snarast. |
||||
|
Går det inte att spela online sen utan att betala så kommer GTR att bli världens största spel ändå!!!Inom frisbee spel världen!!!!!!!!!!!!!!!!!För mitt spel kommer då att få segla lååååååång väg ut från balkongen
|
||||
|
Klart man kommer kunna köra online utan att betala, meningen med racemore är väl att erbjuda en ranking samt möjlighet att delta i mästerskap, hyra servrar/ligor.
Förstår ärligt inte varför det klagas så på att de startat denna tjänsten, finns massvis med spel där man måste betala en månadsavgift och här är det helt valfritt och kommer att funka i alla fall så länge man själv eller någon annan fixar en server. |
||||
|
Andreas skrev, Förstår ärligt inte varför det klagas så på att de startat denna tjänsten, finns massvis med spel där man måste betala en månadsavgift och här är det helt valfritt och kommer att funka i alla fall så länge man själv eller någon annan fixar en server.
Jag är inte helt emot att betala för att få köra men då ska det f-n fungera till 100%, sedan beror det ju på hur mycket man ska betala,typ 100 i månaden skulle jag aldrig betala för GTR
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
|
||||
|
Näe, kommer heller inte att betala någon månadsavgift om dem blir så hög som 100kr.
|
||||
|
Vad jag förstått så ska det väl vara ganska rejäla grejor man kan vinna, så då är det väl helt ok om man får betala en liten slant.
|
||||
|
Spelar också MMOPRGs där jag betalar en fast summa varje månad. Men för GTR, nej tack..
GTR har jag förflyttat från cdromen till bokhyllan och lagt in min Nascar2003 och GTP-modden istället, tills lusten för GTR återfinner sig. _________________ Magnus Hagström Ford Focus ST 2016 Volvo V60 T6 Polestar |
||||
|
Tror jag skiter i racemore nu, rankingen är helmysko, orkar inte ens skriva om det men kortfattat.
11 på ranking innan loppet. Slutar 4:a slår en som är 5 på ranking. Tappar från 1016p till 828p, killen som var 5 tappar från 1020 till 910...... over and out, känner att jag tagit detta på alldeles för stort allvar, nu ska jag bara skita i allt vad rankingen heter och bara ha skoj på bana.
|
||||
Jag tror du missuppfattar mig lite, har skitkul när jag väl spelar, det är alla grejor runt omkring som strular och som jag dumt nog lagt energi på. |
||||
|
Jag kommer nog aldrig vara med på något sådant som du Andreas.Jag kör numera bara för skojs skull och skulle jag bli med på något sådant så blir det för mycket allvar för min del i alla fall.Men var för guds skull med oss och lek lite istället
|
||||
|
Schumi, precis det jag själv insett att det blir för mycket allvar.
Är hur kul som helst med tät rejsing och jag tänker inte låta någon konstig ranking förstöra det.
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1938 besök totalt |