| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Host:a GTR via D-link DI-604
|
1487 besök totalt |
|
Nån som lyckats host:a GTR via en D-link DI-604 router som har lust att ta en skärmdump på brandväggsinställningarna? Är inte säker på vilka portar som ska öppnas och HUR man öppnar dem. Har letat på D-link:s sida utan att lyckats. I manualen står inget om det och trycker man på "help" i router-programmet så hänvisar de till manualen... >
Ska boxen till vänster om namnet vara bockad t.ex.? _________________ /Ove Mörk |
||
|
http://www.portforward.com/dlink/di-
Fråga också Schumi, han har samma router och han kunde hosta igår...kolla med honom vilka portar han öppnade... Finns också lite trådar om detta i detta forum om du söker lite... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
|
|
||
|
Jag har precis meppat med min router så jag vet inte om det fungerar, men enligt simbins supportsidor är det följande:
från http://www.10tacle.com/gtr-game/en/i - 34297 (UDP) - 34298 (UDP) - 34347 (TCP) - 34299 (UDP) - 34300 (UDP) - 34349 (TCP) /john _________________ John Westerlund |
||
|
Schumi hade det inte varit lättare att ta screenshot (knappen print screen) och lägga upp istället? Lite omständigt att fotografera skärmen kanske
Print Scrn > In i paint > ctrl + v > spara _________________ //Andreas Holmer Jag var bronx. |
||
|
Andreas:det funkar tyvärr ej på mitt tangentbord och jag vet fasen inte hur jag ska få det att funka heller???Har du något tips så tar jag gärna emot det!!!
|
||
|
|
||
Nej jag har aldrig upplevt att den inte fungerar haha. Udda problem..
_________________ //Andreas Holmer Jag var bronx. |
||
|
Mycket märkligt ja!!!Det är en personal dator som var färdig installerad när jag fick den och har ej haft några andra problem så jag hoppar över det lilla problemet
|
||
|
Kan vara att print screen-tangenten delar tangent med en annan. Och för att aktivera den måste man trycka på en annan tangent (F-lock) för att aktivera den andra delen av tangenten. Så är det iaf på mitt Microsoft-tangentbord. T.ex. delar Insert och Print screen tangent.
_________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||
|
Tackar för tipset men den har funkat hela tiden...jag som varit för dum i huvudet för att fatta bara
|
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
1487 besök totalt |