Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 4493 besök totalt |
Alla som tänker efter ett tag vet nog vad en "gatbil" är. Så zatzy-diskussionen uppstår nog inte här.....
![]() Mina planer att regga tävlingsbilen har fallit på tidströskeln. Även om jag hunnit, hade den inte varit kvalificerad till denna utmaning eftersom jag hade varit smått tvungen att traila den de 70 milen till Emmaboda. Trailer-queens går bort enligt min mening. Sen skulle vi aldrig nå under 1:30 heller, vilket ju är smått pinsamt. 1:32-1:33 med 130 hk är väl kanske inte helt pissigt, men inte så mkt att komma med i utmaningen! ![]() ![]() Vad jag tror PSC kan komma med är (min egen preliminära bedömning): 206 RC: 1:31-1:32 *kanske något lägre beroende på evolution av bilen* 205 GTi: 1:30-1:31 306 GTi: 1:33-1:34 ...tvivlar på tider under 1:30 således och vi rosade väl inte direkt marknaden i senaste Bilsport, men jag tror vi kan bättra oss till ovanstående tider. Om det blir bättre än så, får vi se det som en bonus...... ![]() _________________ Per Hansson https://stockholm.hjarnkoll.se/ambassador/per-hansson/ (har bytt ä -> e som i folkbokföring och pass) |
||
Dom klubbar jag har bjudit in: Clubb Renault Sverige Peugeot SC Honda klubben Vw gti klubben Dock så förhåller jag mig rätten att ta bort klubbar som inte uppnår 3-4 bilar. Först på tilläggs listan står Opel Sport Club _________________ //'Martin Schwartz |
||
Hej.
Det finns en ledig platts för en klubb i duellen. Det som gäller är: FWD,3 dörras nyare bil, skattad och bes av sbp och 3-4 deltagar bilar. Så kan ni eller eran klubb tänkas ha intresse för ett deltagande i duellen så Maila omgående på MNS@coopersweden.se eller ring 0735 119 707 _________________ //'Martin Schwartz |
||
Jepp, eftersnack: https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||
![]() |
Inför träffar
![]() |
<< 1, 2 4493 besök totalt |