| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Allmänt banåkaforum
tider runt gälleråsen
|
3350 besök totalt |
Vad är det för bilar då? Racingbilar? Bilar med r-däck? Några uppgraderingar på bilarna? Eller menar du när de är helt orginal? _________________ Rachid Rachid |
||||||||
Tävlingsbilar ...... vilket är det enda som passar på en bana enligt mig
|
||||||||
Åtminstone om det är varvtider man är ute efter
_________________ /Kristian Elisson |
||||||||
Edward Sandström Yes I am sure.
It's not his car though. If you recognize the car please keep it to yourself, I managed to have low enough quality so you can't read the plates. _________________ Vincent Mannent Porsche 964 3,3T |
||||||||
Jag vet, och det är det jag har gjort, men det är lite som man jämförde längden på könsorganet i mellanstadiet - svårt att låta bli
Skämt åsido, alltid kul att få referenstider med det man själv kör så jag får formulera om frågan, vad har speedstrarna/eliserna kört på? M V H Stephan _________________ M v h Stephan Berglund BMW M3 E36 -97 |
||||||||
En Alfa GTV på 900kg exkl förare / 130 hästkrafter deltagandes i Car Corsa (numera CAR Challenge ) körde på tidsträning höga 1.19 på Gelleråsen ifjol manuellt klockad.
Maz: upp till bevis i år då
_________________ //Kenth Wiklund Alfa 75 3.0 Potenziata #75 A4 Avant T |
||||||||
Last year with the BMW club of Norway a guy with an Elise was lapping probably 1,20+ . Probably 1,18 with R tyres is a good/very good time with a Speedster _________________ Vincent Mannent Porsche 964 3,3T |
||||||||
För er som tycker att detta låter långsamt så ska ni veta att i Fredriks värld ska en bil klara att hålla tempo i 8 timmar
_________________ /Kristian Elisson |
||||||||
ok, thanks!
M V H Stephan _________________ M v h Stephan Berglund BMW M3 E36 -97 |
||||||||
öööh, det måste varit däcken... eller nåt.
_________________ /Mats Strandberg onemanracing.com BMW 330i -05 |
||||||||
Gött mos! Körde ca 1.27 förra året med i princip helt org. 306:a. Med lättare bil, mer pulver och R-däck (inte att förglömma mera erfarenhet ) satsar jag på under 1.25
_________________ Rachid Rachid |
||||||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
tider runt gälleråsen
|
3350 besök totalt |