Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Racingsimulatorer
Rally Master
1026 besök totalt
Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Trådstartare
Rally Master

Är det några här på rejsa.nu som har Rally Master o är sugna på att köra lite så hojta till ,vi är några i Team SRM som gärna kör lite RM.

Stig Fasth
Skara
Här sen Jan 2003

Kan du inte ta Colin 05 i stället, he he !! Kavic så ska vi gjädrar anamma åka lite.
Mvh// Rejsmorfar Stig

Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Trådstartare
hehe jag har inte det spelet + att jag inte gillar dom sista CMR spelen.

Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Mitt Rallymasters är installerat och klart testade att göra ett rum online igår och det funkade klockrent som det gjorde med gamla spelen skulle dock behöva Munkens grejer till servern så vi får kval och poängsystemet från LAN:et.

Ulf Carlsson
Stockholm
Här sen Apr 2003

Trådstartare
Japp vore kul

Emil Engdahl
Hässleholm
Här sen Dec 2004

Är det bra detta spelet?
Som Colin eller Richard Burns?
Själv tycker jag att Richard Burns är mycket mycket mycket bättre än dom senare Colin spelen.
Citera
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

Spelet är ju inte från igår så grafikmässigt är det ingen höjdare om man jämför mot dagens spel.Däremot så var multiplayerdelen suverän på sin tid

Emil Engdahl
Hässleholm
Här sen Dec 2004

Schumi skrev:
Spelet är ju inte från igår så grafikmässigt är det ingen höjdare om man jämför mot dagens spel.Däremot så var multiplayerdelen suverän på sin tid

Hehe okay. Oh, är de inte de som nåt svenskt företag utvecklade? Blev rätt poppis när det kom. Kanske för multiplayerdelen som du sa, Schumi.

Bra känsla då? Fartkänsla o så.
Citera
Schumi
Örebro
Här sen Feb 2004

DICE ligger bakom spelet och dom är Svenskar ja.RM var tiktigt STORT för ett par år sedan,dels p.g.a multiplayer delen och dels för att det fanns rundbanor som man junde tävla emot andra på i flera varv.Var populärt att gasa 3 varv per race och servrarna var totalt packade med folk från hela världen.Man skaffade sig många nätvänner runt om i Världen tack vare spelet.Sen släppte DICE RalliSport Challenge men tyvärr blev ej det spelet så populärt och dog så småningom ut.Jag tycker att man ser tendenser till det i GTR nu också med den nya 1.4 patchen som släpptes,bara krångel och sen vill dom ta betalt senare också > .Spelmässigt vet jag ej vad man ska jämföra RM med...det är ju inget RBR precis men kul som f-n ändå!!!

Obizzz
Jönköping
Här sen Sep 2004

fysiken i RM var ju långt bättre än vad CMrae är men det är ju inget RBR

RBRnet är trevligt annars

finns här: http://toca.game-editing.net/

Hässleholm
Här sen Dec 2004

Schumi: Ahaa nu vet ja ju vilket spel som det pratas om! Man kan köra på såna rundbanor, bl.a. en i Japan om ja inte har helt fel för mig? om det nu är det ja tänker på så har jag haft väldigt kul med det!

obizzz: RBR är ju skitroligt. + på de mesta utom fartkänsla ( Den kan man visserligen hitta med en kameravinkeln som är närst marken, men då är de ju inte som i en redig rallybil ) och grupp b bilar Annars hel 100
och sen Colin *suck* Kan de bli värre?
Citera
Racingsimulatorer
Rally Master
1026 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande