| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR-race Imola, lördag 7/5, kl 19.00 - Porsche Cup
|
1 besök senaste veckan (13036 totalt) |
|
Håller med dig Ainisse...nu kommer man att missa hockeyn ju >
men kanske hinner se sista perioden i alla fall
|
||||
|
|
||||
Aaaarrrghhh..... efter att jag har klickat på "LAN/IP" (eller vad det står) så blir skärmen svart med undantag för pekar handsken, musiken startar....... Och så händer ingenting......
så här var det inte innan jag körde in sista patchen... _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||||
|
Nu är jag här....Kom lite sent!!!
Såg att en server redan var uppe! MEN ska vi verkligen köra ett en timmes rejs????? Lite långt tycker jag om jag får säga min mening...kuligare med fler men kortare rejs.... _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
Nä det var lurigt med detta rejs, ja fattade inget . Hinner du Niklas så kan vi köra lite o prova ett rum från dig Mvh// Stig Edit: Glöm det för sent nu _________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||
|
Snurrade 1000 gånger tror jag sen började klockan närma sig Swe-Can så jag bröt.Kul att Joakim Frid var in och hälsade på,tyvärr hann han ej köra ett helt varv så han bröt efter en stund.Men alltid lika kul att gasa med honom,kommer du ihåg Sports Car GT Jocke?
Måste tillägga att Cup Porschen är ingen höjdare från mig sett,kommer inte att lägga ner tid på att köra den kärran på längre banor något mer
|
||||
|
Ville bara tacka för racet. Glad att jag hängde med hyggligt förutom alla avåkningar! Sedan kom frugan och sade att det var mat, så då var jag tvungen att avsluta.
Imola är kul och det är roligt med bilar som man behärskar någorlunda
_________________ Ainis Noritis |
||||
_________________ Markus Lilja |
||||
|
Den tröga Porschen hör hemma på typ Falkenberg och sådana banor...kändes som man körde LeMans tidsmässigt...nä,tyckte inte ens att det var det minsta kul i kväll tyvärr
|
||||
Jag frågade vad för inställningar jag skulle ha, men fick väldigt dåliga svar. Jag hostar gärna, men ni får säga till vad för inställningar ni vill ha. Och sen om det ska var warm up eller ej. Håller med om att det hade varit roligare med kortare race. Starten var ingen höjdare då flera snurrade. Jag fick punka och sedan fick jag inte köra längre... Vi kan köra några kortare race när hockeyn är slut vid 23:00. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
Det var inte du som gjorde något fel, det är bara så att vi som rejsat här förut är vana vid att man har lite träning vid den tiden som är utsatt, o sedan kvalar man åsså. Men som sagt du fick ju dåligt med upplysning före rejset så det är inget att göra vid. Mvh// Stig
_________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||
|
Skall börja med att grattulera Stacken
som tog hem rejset.
Angående kvällskörning så är jag på och då kan ju ta o kora ett eller flera sprintrejs? Anderstorp är väll en bana dom flesta känner till och Elisen är ju en snäll bil att köra, kan detta vara en kombination kanske säg vad ni tycker? over and out _________________ Jhonny Kokko |
||||
|
Tack för racet grabbar. Synd att ni inte gillar Porschen. Själv älskar jag den.
Jag kan hålla med om att det var lite väl långt med en timme. I forsättningen tycker jag vi ska ta lite kortare race och kanske köra två race istället. Det där med omvänd startordning är ju rätt kul. Så vinnaren i race 1 får starta sist o.s.v.. |
||||
Åh snälla inte Anderstorp. |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
GTR-race Imola, lördag 7/5, kl 19.00 - Porsche Cup
|
1 besök senaste veckan (13036 totalt) |