Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1593 besök totalt |
Premiär på Karlskoga för NSHC den 7 maj
Vi hoppas att vår bil skall bli klar och att skall gå lite snålare i år så att vi får gasa mer! Hur många team är det som kommer till första racet i år? Väl mött den 7 maj! Hagalundracing nu utan domän men fortfarande vid liv: http://81.216.192.11 ![]() _________________ ![]() |
om jag hade bott lite mindre avsides från alla motorbanor så skulle jag också försökt mig på lite riktig racing. Jag var egentligen på Gelleråsen för att på fredagen köra Promentas motordag med bl.a Gokart, Neon standardbil och deras formelbilar, dessa som väl uppfyllde förväntningarna om höga kurvhastigheter och kontroll. Nästa morgon alltså på lördagen visade det sig vara racing på gång. Som sann Alfisti gladdes jag åt några norska grabbar som löpt linan ut med sin Alfa 75:a, förmodligen skulle de komma att få en rolig säsong 2005 med mycket bilkörning för pengarna.
![]() ![]() _________________ Rikard Olson Alfor till bana, gata och i garaget. Blandad kompott till isarna. Opel Vivaro dragbil. BMW F11 till bruks. |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1593 besök totalt |