| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR, sön 8/5 19.00, Falkenberg & Mo I Rana, Elise
|
2 besök senaste veckan (3929 totalt) |
|
Banor: Falkenberg och Mo I Rana (ingår ej i spelet, utan måste laddas ner från nätet. se separat tråd om det) Bil: Lotus Elise Rejstid: 19 minuter per bana Kval: Ett kval före varje rejs Starttid för första kvalet: 19.00 OCH INGET ANNAT! Bensin: Av (ställ in 1 (en) liter i inställningar) Däckslitage: Av Mekaniska fel: Av Braking, stability och steering help: Av Spin recovery: Av Automatisk koppling: På Automatisk växellåda: Av Automatisk backväxel: Av Disable damage: På (kom ihåg att du måste ändra detta själv, även om servern har det på). Skador på bilar sker EJ alltså. ABS: Av Traction control: Av Vill ni öva INNAN, så är servern öppen från 18:30. Kvalet startar 19:00. IP: 194.47.145.118 Lösenord: rejsa Game name: Mäcens rejsa.nu _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Fasen får inte ner banorna, finns det olika ställen o hämta dem på eller ?
Mvh// Stig EDIT: Glöm detta fick god hjälp av Kavic _________________ Stig Fasth Stig RC Skara |
||||
Jag tror att största anledningen är att många tycker att det är roligare att alla kör med samma förutsättningar,Alla är inte lika bra på att göra inställningar så att däck + soppa räcker ett helt race,Men det är väl med det som alt annat att det fins olika åsikter,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
Mig spelar det ingen roll, jag bara undrade
Men såklart är det roligare desto jämnare det är!
_________________ Magnus Hagström Ford Focus ST 2016 Volvo V60 T6 Polestar |
||||
Jag har den. Går den skicka via mail??? |
||||
|
Till er som ej har falkenberg
Falken http://www.bhmotorsports.com/downloa Mo i rana http://www.bhmotorsports.com/downloa _________________ Jhonny Kokko |
||||
|
och Mo I Rana:
http://www.bhmotorsports.com/downloa EDIT: Jorpa hann före. Tog bort länkarna till min sida. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
Du råkar inte ha Mantorp va? _________________ Jhonny Kokko |
||||
Jag har den Hojta till bara så får du den _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||||
|
Riktigt skojjiga banor som gjorts iordning för GTR ...
... funkar dom som dom skall också eller är dom att betrakta som beta versioner?
Jag kan egentligen inte förstå att ni stänger av däck, bensin och skada ... halva nöjet är ju borta om man inte kan tänka lite taktiskt och vara rädd om bilen. Mera simracing åt folket .... hehe ...
|
||||
Jag tycker att de funkar helt ok.
Jo, delvis. Dock är det inte så kul om man kraschar rakt in i en bil som får sladd framför en så ens bil skadas. Inte lätt att fullfölja rejset med skadad bil. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
|
||||
Nä såklart det inte är kul, och absolut inte i verkliga livet heller ... man måste ju helt enkelt tänka efter före ... anpassa farten efter situationen som dom säger på körskolan. Gäller även racerbanor förståss ..
|
||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
2 besök senaste veckan (3929 totalt) |