Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2206 besök totalt |
Observatör på Kinnekulle?
Hejsan Jag och några arbetskamrater har planer på att börja köra SLC nästa säsong. För få veta mer om hur det går till och vad som krävs skulle jag vilja få studera något team närmare under helgen på kinnekulle. Så om någon är intresserad av att få en hjälpande hand mot att guida/visa/berätta lite så skulle jag bli väldigt glad. Mvh David _________________ David "Co-tec" Ingemarson Lidköping LT 46 -00 Audi 80 GTE Quattro -86 Audi S6 -97 Lupo 3L -04 |
||
Re: observatör på Kinnekulle?
om du kan stå ut med en lätt förvirrad och emellanåt okoncentrerad teamchef, så får ni gärna hänga på oss ett tag. vi är iofs endast där fre-lör. _________________ Dodge pickup -58 Dodge Dart -67 Plymouth Cuda -71 Plymouth Cuda Conv -70 VaGinetta G20 Opel Speedster Ford Cortina Anders Bisting |
||
Kul och kloka tankar
![]() om ni är kvar under söndagen och inte hittar något team att "praktisera" hos kan ni få vara funktionärer. Är övertygad om att det är lärorikt för er att se det hela ur den synvinkeln. Kontakta mig via PM eller mail: kristian@slc.se om det är intressant. _________________ /Kristian Elisson |
||
Vi SKA vara där...men om vi är så hemskt vettiga att studera ingående vet jag inte.
![]() Men ni är välkommna med frågor osv om ni vill. ![]() |
||
Jag stod flaggvakt flera gånger under förra säsongen.
Denna helgen har jag bara bokat in Lördagen som flaggvakt. För jag tänkte att det skulle vara väldigt spännande att få se det hela från "andra sidan" under söndagen. Jag skall kolla med chefen om jag får smita lite tidigare på fredag. I så fall skulle jag väldigt gärna besöka dude's team under fredagen och sedan fortsätta med Andreas Lidström och gänget under Lördag kväll och Söndag. Tack för erbjudandena, det skall bli väldigt spännande. _________________ David "Co-tec" Ingemarson Lidköping LT 46 -00 Audi 80 GTE Quattro -86 Audi S6 -97 Lupo 3L -04 |
||
Av olika anledningar var jag nu inte där tillslut iaf...men bilen kom dit.
Men ni/du är välkommna en annan gång under mindre panikartade omständigheter. |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
2206 besök totalt |