| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR TEST ! ! ! 11/5 16:00
|
2 besök senaste veckan (3251 totalt) |
|
Har satt upp en server som körs med GTR dedicated som skulle behöva testas lite. SRM Racing heter den och finns i lobbyn. Servern är uppe redan nu saknas det bara folk där. Banan som rullar är Catalunya och bil är fritt val. Försök att hoppa in o nöta lite samt hålla ett öga på om det laggar samt vad folk har för ping. Fungerar detta bra så kan jag troligtvis hosta i ev. GTR "SM". KVAL vid 19:30, rejsstart vid 20:00 Bana: Catalunya Klass: Full Grid Väder: Dry Hoppas på många rejsmuppar så vi får se vad datorn orkar med. _________________ Jhonny Kokko |
||||
|
|
||||
|
|
||||
|
En ny trend har ramlat in på nätrejsandet....att släppa förbi, och klippa en i sidan medans man är på G förbi...
/J |
||||
|
Anslöt 20.20 och kom ända till banan skulle laddas (Magny Cours), sedan blev det "no connection" och sedan gick det inta att hitta servern igen!? Var ni klara eller var det min inloggning som gjorde att något hände???
_________________ Ainis Noritis |
||||
|
Skönt att se att det inte bara är min server det är problem med.
Nu får SimBin allt ta och komma med en patch som fixar alla problem. _________________ Marcus Svensson Mazda RX-7 -95 Snabbare än Lupos3L & Obizzz i Superstage 1:22,50 (slicks) 1:25,05 (R-däck)
|
||||
|
Nu har det ju egentligen inte krånglat...utan den mänskliga faktorn är inblandad...
Av vad jag sett så bara tokfunkar det. /J |
||||
|
Verkligen kul ikväll. Här finns ju ni som inte är flera varv snabbare än jag och då är det ju genast roligare. Fast Niklas, visst kunde du har kört fortare, eller? Det såg så ut med tanke på att jag kom om dig så enkelt??? Spelar ingen roll, kul att få fajtas!!
_________________ Ainis Noritis |
||||
|
Skitkul, tack till "Jhonny"!!
Men på andra försöket mot Maravic's server så kraschar mitt GTR...skall starta om burken och testa igen... /J |
||||
|
Niklas server funkar inte hos mig heller, kraschade så hela burken hängde sig första gången och andra så krascha bara GTR.
Jag valde standard elisen, fast jag har GTRmanager elise packen installerad också, kanske e det som strular. _________________ Christian Waltgård |
||||
|
Hä...det blir inget, mitt GTR kraschar direkt man ramlar in i Niklas race, men det är inga problem att hoppa runt i andra öppna race.
/J |
||||
Nix, din bil var mycket snabbare på rakorna, medans min var snabbare i kurvorna. Jag väntade in dig först men sen var det riktig rejsing....jag snålade inte på gasen. _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||||
PS. Ajabaja, inte puffa på ledaren så han kör av (vem det nu var, samma bil som du Niklas)! Hade blivit protest om det varit på allvar. _________________ Ainis Noritis |
||||
![]() |
Racingsimulatorer
|
2 besök senaste veckan (3251 totalt) |