Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 8426 besök totalt |
Pejla intresset i 4 veckor och sen sätta ett datum 3 dagar fram i tiden??
![]() ![]() ![]() ![]() _________________ Pär Hylander |
||||
Jag var där till cirka kvart i 8. Hände det mer grejer sen? En formelbil och en Mallock i räcket såg jag. _________________ Peter Mårup Camaro 69 - LS1 |
||||
om du såg formelbilen som gick av uppe på NGK så hände det inte mer, men räcker inte det ![]() En av olyckorna var med personskador! /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Per, Jag måste ta på mig en del av ansvaret för detta. Till min förskäckelse kunde jag i förrgår (tis) konstaterade att Svedala Motorklubbs sedan flera månader tillbaka utlysta körning på Sturup sön 15/5 plötsligt hade blivit inställd. Jag pratade med Bengt Metz som föreslog att vi skulle kolla med Miataklubben om det gick att vara med på deras Sturupskörning 28/5. Jag kollade med Miataklubben och fick ett preliminärt NEJ då deras klubbpolicy säger: 1, medlem i Miata klubben 2, endast Miator på deras körningar. Jag dubbelkollade med Svedala motorklubb som sade att de inte skulla ha någon körning 15/5. Nästa ide var att kontakta Bader som tidigare hyrt Sturup för körning. Bader var redan på gång med Sturups personal om körning. Jag tippsade om att där borde vara en ledig tid nu på Söndag då Svedala inte skulle använda sin. I går kväll började sakerna trilla på plats och som det verkar nu så blir det denna tid som Bader / Vi får överta, därav den korta framförhållningen. Samtidigt har körningen med Svedala varit utlyst i ca 2 månader på Rejsa. Tror du inte att det går att omprioritera lite i söndagens kalender för din del? Fredrik |
||||
Räcker? (Det var en ful insinuation) Tråkigt med personskador. Bara undrade eftersom det verkade vara ovanligt många avåkningar. Kan det vara den nya asfalten som är "lömsk" när det är blött? Vi ska köra där den 12:e Juni. Får hoppas att det inte regnar då. Jag är med och arrangerar och behöver definitivt veta om banan har blivit knepigare när det regnar. Därför frågar jag. _________________ Peter Mårup Camaro 69 - LS1 |
||||
ok, jag som överreagerade ![]() Lycka till den 12:e! /Björn _________________ /Björn Olander fd Nilsson Tel: 0704-847656 Porsche 944 TURBO |
||||
Många fråger utan svar.
Beklagar att jag inte svarat tidigare men jag verkar inte få någon påminnelse från den här tråden i min email. > ![]() Jag ska försöka beta av frågerna i turodningen som jag kommer ihåg dem. Kort framförhållning: (pär ![]() Summa sumarum.. det segar sig och jag baklagar verkligen ifall det är problem för folk. Sturup säger 20% chans att jag får tiden, jag säger 90% chans. Det är diskutioner om att jag eventuellt ska få en kvällstid 17-20 istället till förmånligt pris som kompensation för att det segar.. så håll ögonen öppna för uppdateringar i inför banåka.. där postar jag så snart jag har något konkret att erbjuda. DB krav: Jag tror det är det vanliga standard kravet på 95Db.. men jag kan kolla ifall jag kommer ut på möte till Sturup idag. _________________ andreas Engkvist BMW 325 Ci -01 BMW 330i -00 BMW 535XD -16 MB 300SEL -70 |
||||
![]() 400 kr per ekipage https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php _________________ ![]() |
||||
Stuup 15/5 2005 kl 13.00
Följ ny länk Flyttad till https://rejsa.nu/forum/viewtopic.php / Bengt Metz _________________ Bengt Metz Caterham Superlight Såld 227hkr 226Nm Zetec DOHC Quaife type 9 synkad Roadsport C 2003-2005 Roadsport B 2006 Roadsport A 2007-2017 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3, 4 8426 besök totalt |