| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
GTR hackar...
|
842 besök totalt |
|
GTR hackar...
Mitt GTR har börjat hacka i grafiken... Jag TROR att det skedde i samband med 1.4.0.0 patchen men det kan även ha varit iom någon tidigare patch. Jag kör AMD 3000+ med 1Gb minne och ATI Radeon 9800 Pro med 128Mb(tror jag). fps ligger mellan 70-100 hela tiden med det hackar ändå, å det hjälper inte att jag ställer ned alla grafik inställningar. Jag har även testat att stänga ner alla möjliga små program som gick i bakgrunden(typ MSN osv)men utan resultat. Jag har slut på idér nu, har ni några? _________________ driver - Thomas Thuresson Porsche 964 C2 -90 |
||
|
jag har upplevt att det hackar i varje kurva det första varvet för att sedan släppa, väldigt irriterande men jag kan leva med det då det inte är samma problem jämt. Är det lika för dig eller hackar det hela tiden?
Peter Börjesson _________________ Peter Börjesson |
||
|
Fimpa vsync, det plockade bort hacket för mig - jag har i stort sett samma-lika hårdvara (dock något vassare processor).
/J |
||
|
Re: GTR hackar...
Jag har märkt samma sak att det hackar i bland,inte så ofta o mycket men det är lite irriterande när det händer,Jag har inte märkt det förut men nu ett tag har jag haft det _________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
|
I går när vi körde så hade jag ej full gas i första halvan av racet,lagom när den funkade igen så fick jag punka >
Vet ej om det är mina pedaler som börjar ge sig eller om det kan bli så ibland online för jag testade efter racet och även nu och då funkar dom
|
||
|
Det kan nog vara pedalerna som börjar ge sej Schumi.Ta o kolla så det inte är någon kabel som ligger i kläm,jag hade så för ca ett år sedan,Det brukar gå bra om man drar ur strömmen ett tag innan man ska raca,
_________________ Ulf "Kavic" Carlsson Stockholm(Skogås) |
||
![]() |
Racingsimulatorer
GTR hackar...
|
842 besök totalt |