| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
ForzaMotorsport är ute nu!!!
|
10 besök senaste veckan (5034 totalt) |
|
Har en kompis som är en riktigt GT nörd & speciellt GT4. Vi körde lite Forza hemma hos mig igår & det första han la märke till i Forza va "Fan vilken bra känsla!"... Han tyckte att spelkänslan va bättre i Forza än i GT4. Sen att man kan välja bland Ferrari, Porsche o.s.v det va ju ett stort +. Sen att Nordslingan va sämre i Forza la han märke till direkt & det håller jag med om.
Men till sist så kan man inte jämföra mellan GT4 & Forza. Båda är riktigt bra & har man en Xbox elr PS2 så är det ett måste!! Sen att det är så enkelt att spela online med Xbox är ju ett stort + oxå (Gratis dessutom men Kai). Så köp spelet nu & rocka loss med t.ex en Porsche Carrera GT på t.ex Silverstone. |
|
_________________ //Andreas Holmer Jag var bronx. |
|
Jag har inte lirat GT4 än, kommer nog inte göra det heller iofs, men Forza känns riktigt bra. Men en ratt är nog o föredra, bilen går på tvären hela tiden annars, men skulle man slita i ratten på sin egen bil på samma sätt så skull den oxo sladda hyfsat tror jag
Håller på spelar mig igenom Career mode nu, Arcade är tokenkelt juh, bara välja R bilar och sedan ta Audi RS6'an... _________________ Mika Morell ------------- Åker: Ducati Panigale V2 och Monster 696, Lancer Evo 8, Trampcykel, Tesla Model 3 |
![]() |
Racingsimulatorer
ForzaMotorsport är ute nu!!!
|
10 besök senaste veckan (5034 totalt) |