Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1085 besök totalt |
Universal delar för hembyggaren?
Vet ni några bra firmor som kan tänkas ha lite av varje för hem/kittcar byggaren? Den enda svenska jag hittat är roadsterbil. Vet att det finns några stycken i England...? Söker bl.a. lysen av lite speciell design. Även en hel del inredningsdetaljer. |
||
|
||
Tycker de brukar vara hjälpsamma även när jag är en besvärlig kund, typ, vill titta på alla bromsskivor de har på lager för att se om någon passar mina behov, eller mäta konor på alla styrleder/spindelleder..... Men i övrigt tror jag att mer specialicerade handlare för hembyggare så får man nug hålla sig till utländska nätbutiker ![]() |
||
_________________ Daniel Ahlin Bygger Ginetta G20 (seven med skal) |
||
Mekonomen brukar kunna ta hem hela Hellas sortiment, när det gäller lysen är det en bra källa. Katalogen finns på nätet om man letar, oftast med bilder och mått. Annars brukar man kunna få låna en Hellakatalog hos Mekonomen och sätta sig i ett hörn och bläddra lite.
Hella gör de flesta lysena till bussar, husbilar och så vidare och de börjar ju vara rätt skoj designade i många fall. /Gustaf _________________ ---/In search of Maxwell's demon---/ Egentligen heter jag Gustaf Ulander - men therealpinto är väl vad folk känner till... SFRo-besiktningsman i Skellefteå |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1085 besök totalt |