Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande
Allmänt banåkaforum
Någon här som kört på Ascari
643 besök totalt
Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003

Trådstartare

Jag läste testet av BMW M6 i nya Automobil. Där stod det att dom testade på Ascari Race Resort.
Någon här på rejsa som kört där? www.ascari.net

Erik B
Stockholm
Här sen Nov 2002

Namndispens
Namndispens

Får man poäng för att ha försökt?

Jag ringde, i December så väldigt off-season, då jag hade en weekend-semester i Rhonda som ligger nån mil därifrån. Fick ett diffust svar om att "sen men inte nu" passar det kanske.
Så jag tog hyrbilen i regnet och åkte dit på vinst eller förlust.
Mest på förlust visade det sig, då jag trots att ha blivit kopplad till "chefen" inte släpptes in då de höll på med "renoveringar."

Det är en mycket exklusiv bananläggning. Man kan tyvärr inte se så mycket utav själva banan ifrån vägen, men jag skulle beskriva det som en räcerbana byggd i en olivlund

Dock tycker jag mig kunna skymta att en del träd står väldigt farligt till om man får för sig att köra av.

Stacken
Malmö
Här sen Feb 2003

Trådstartare
Erik B skrev:
Får man poäng för att ha försökt?

Jag ringde, i December så väldigt off-season, då jag hade en weekend-semester i Rhonda som ligger nån mil därifrån. Fick ett diffust svar om att "sen men inte nu" passar det kanske.
Så jag tog hyrbilen i regnet och åkte dit på vinst eller förlust.
Mest på förlust visade det sig, då jag trots att ha blivit kopplad till "chefen" inte släpptes in då de höll på med "renoveringar."

Det är en mycket exklusiv bananläggning. Man kan tyvärr inte se så mycket utav själva banan ifrån vägen, men jag skulle beskriva det som en räcerbana byggd i en olivlund

Dock tycker jag mig kunna skymta att en del träd står väldigt farligt till om man får för sig att köra av.

Du får en poäng .

Allmänt banåkaforum
643 besök totalt
Tack till alla våra trogna sponsorer som stöttar och håller Rejsa rullande