Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1212 besök totalt |
Låna elr hyra däcksvärmare torsdag 2/6 till söndag 5/6?
Jag behöver låna elr hyra däcksvärmare som passar 250 och 280 däck i 18", torsdag 2/6 till söndag 5/6. Helst i Sthlm området men trp går alltid att lösa. Det gäller Bilsport Superstage som ska besökas 3/6 där Gullabo ska köra bilen. Yokohama som fixat däck var väldigt noggranna att de skulle hålla en relativt exakt temp innan start annars blev det obra. STCC och SLC får inte längre använda däcksvärmare så jag har funnit det ganska helsvårt att lösa problemet, hoppas på nätverket här. _________________ Joachim Qvarnström |
||
Kolla annars med rallycrossfolket, dom kör väl fortfarande med däckvärmare, iaf i värsta klassen?
OT: De frågorna du hade till Swede team är överspelede? Har iaf inte sett dem i pm-lådan. _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||
Känner inga rallycrosåkare direkt mera än "hej-hej" så det är lite ostabilt att bara vara fräck och ringa upp dom. OT: Jag undrade i mitt mail vilket flygfält ni kört på och om det gick att göra om bravaden med en annan bil, en Porsche. Du kan PMa om du vill. _________________ Joachim Qvarnström |
||
Hej!
Betr däckvärmare har jag inte heller några direkta rallycrossconnections. Men pröva med Andreas Eriksson i Nynäshamn (Ford-handlaren där) Det är ju nära iaf. _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||
tänkte inte på de..... ![]() _________________ Bosse Lindman "En bil som har registreringsplåtar är ointressant" www.retrospectivemotorsport.se |
||
Trist, Man kan kanske ringa GA-Lindberg (Vill minnas att de har till försäljning) och fråga om de har något för uthyrning. När de svarar nej kan man möjligen få en hint om de sålt något i rätt dimension och i så fall till vem. _________________ Mvh Micke Holmström aka Vitakadetten Längtar tillbaka till ringen! |
||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1212 besök totalt |