Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 6413 besök totalt |
Det går rykten om att i min stad fanns det en snubbe som gick och vann på tipset och köpte sig en fet Merca.
På nummerplåten kunde man läsa: 1 X 2 _________________ Edvin Persson #lifeisbetterinracesuits | Porsche 944 -84 | PCS - PCSR - MSCC | Min blogg: http://eddievarvstopp.se |
||||
Jag såg en silver 911 för någon sommar sedan med LUCKY1 den tyckte jag var ganska catchy.
Själv var jag tråkig och skaffade mitt namn. Jag ångrar verkligen att jag skaffade personligskylt då många personer "tittar snett" och tror att man vill skryta med att man har råd eller så. Sedan att många kan slänga ut tusentalskronor på kläder, mobiltelefoner osv.... Dom skulle veta att den ägs av en flottig mekaniker. ![]() I sommar åker nog min plåt på racerbilen, då slipper man dom sura blickarna. _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
Blev omkörd av en porshe för nått år sedan, "jagad" hade han på skylten. Rätt coolt det med
|
||||
http://www.ore.vv.se/uppdrag/ledigt.htm _________________ Niklas Rundqvist BMW M3 3,2 -96 |
||||
993RS är ledig, vill du skicka in en intresseanmälan? ![]() ![]() Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
Jag hade exakt samma inställning fram till förra året. Då hade jag en brittisk kompis som betalade en halv förmögenhet för någon halv bra skylt (det engeslka systemet är ju inte som här hemma). Jag kollad då och till min förvåning var GT3 ledigt. När jag berättade för engelsmannen vad jag betalt för skylten höll han på gå i spinn. ![]() Jag har faktiskt bara mött positiva reaktioner, men så kör jag ju bara med bilen i Eifelbergen. Där tycks toleransen vara högre! Gubbarna vid grinden har dock varit nyfikna ett par gånger! _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Appropå ingenting, men då var det alltså inte din gula GT3 jag såg vid S:t eriksplan för 1 vecka sedan? _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
Såg Top Gear-reportage för massa år sen om en kul kille som hade PENI5 som reg-skylt. Hustrun bara vägrade att ta bilen, flinade han.
Annars är OGIFT rätt lockande också (kanske lite beroende på vad det sitter på). _________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
Det får vi verkligen hoppas! Den står hemma i garaget nu och har gjort så sedan i höstas. Den skall ner till Ringen i April, sedan blir den kvar till i höst. Jag tror den trivs bästa där nere! ![]() _________________ Med vänliga hälsningar Anders Jonsson |
||||
Frugan kanske var ute och shoppade? ![]() Daniel _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
_________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||||
Correctemundo....långsökt eller hur!! ![]() D _________________ Daniel Nihlén Porsche 964 C2 ![]() PCS 8040 "Porsche motoring is and always will be driving in its purest form." Ferry Porsche |
||||
Jag skall göra dig ännu mer besviken och berätta att plåten sitter på en halvrisig volvo 244 i diverse färger som rullar i Huddinge trakten ![]() ![]() _________________ /Peter Wärhner Nu: Legends car Ford 37 sedan Tidigare: 968CS, 997.2 T, 997GT3CS, 996GT3CS, E46M3, Skyline R32GTR, Corsa A 2.0 16V "Jäger", MGB GT -69 |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
<< 1, 2, 3 >> 6413 besök totalt |