Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 5556 besök totalt |
Bekräfta att detta INTE är ett skämt! Är det sant är det tråkigt... _________________ Jan Å |
||||
OBS! Ironi! ![]() _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
Haha, hade det på känn...
![]() Hoppas fortfarande på ICKE stallorder, men det var inte så just att riskera båda bilarna för att komma förbi. och vad gjorde MS... körde på o sumpade framvingen i krypfart. En hel del hjärnsläpp av rutinerade förare igår ![]() Även av Ville ![]() Gillar honom men vad sysslade idioten med? Sauber hade ju 2 bilar på poängplats! _________________ Jan Å |
||||
På tal om teamorder eller int så kan ni ju bara kolla om nån annan blev omkörd i den kurvan. Om inte bmw-bilarna och montoya kom om en haltande alonso där så finns det större chans att det snöar i helvetet än att barri skulle blivit regelrätt omkörd av schumi där. Nu är jag ju färgad och notoriskt ferrarikritisk, men rätta mig gärna om jag har fel, o nån annan verkligen kom förbi på det stället lagom i tid till start/mållinjen!
_________________ /Erik Petersson Cupra Leon ST VZ Extreme -25 |
||||
Efter att ha sett kommentarer från Barrichello om Schumachers val av omkörningsställe så kan man nog avskriva det där med stallorder. Fast konspirationsteoretiker är det ju gott om när det gäller F1...
_________________ Man kan inte ha samma bil hela livet! |
||||
Saknar också det. Har för mig att förklaringen var att radiotrafiken sänds när det är Bernies tv-bolag som gör sändningarna. När lokala tv-bolag (tex RAI) sänder blir det ingen radio. _________________ /Kristian Elisson |
||||
Intressant släktmiddag nästa gång:
![]() http://www.forza-motorsport.se/main. _________________ ///Mvh Sören Hall (fd Kristensson) "Raksträckor är bara en transport till nästa kurva" |
||||
![]() |
Elitracing (åskådarracing)
![]() |
<< 1, 2, 3 5556 besök totalt |