| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Nürburgring till F12002!!
|
3124 besök totalt |
|
Det börjar arta sig!! Tänk er att köra GTbilar på den här banan...!! Tyvärr skrev dom att det är en "very early work in progress", så det tar väl ett tag till innan de är helt klara... Men resultatet ser ju ut att bli grymt bra!!!
http://www.simmods.com/forums/index.php?act=ST&f=38&t=11716 |
||
|
Ja jävxxr vad snyggt det ser ut att bli. Tre versoner. Den älsta med sydslingan, som det ser ut idag med curbes, och 24h versonen med den moderna F1banan och massa graffitti på banan. Detta kommer att bli hur kul som helst.
_________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
|
De säger att det löst FPS-problemet! Ska bli kul och se!!!
Hoppas att det går att köra med lite sämre grafikkort! Det stod ju någonstans att den färdiga versionen ska ha ännu mer detaljer!!! _________________ May the Downforce be with you Team Swedish Racing Mates |
||
Jag hoppas det inte kommer funka fint med mitt gamla geforce2kort, annars kommer jag inte kunna hålla mig ifrån att lätta på plånboken för ett nytt kort!! Den här banan kan man ju inte vara utan i GTR2002!!
|
||
|
_________________ Kalle Larsson |
||
|
Jag börjar också bli rätt sugen... Jag vill se screenshots! Nån som vet var dom finns? (tråden är ju borta...)
_________________ / Åke Wallebom (oak) www.oakgps.com - TrackView.NET för köranalys - oakLog för loggning med Android eller Windows Mobile! GPS, G-värden och kompass. |
||
|
Den 5 mars skrev webmastern (på SBDT):
"Nothing definite can be said about a release date at this point in time. What can be said is that further research is being done at the site. A member of the team is going there and he is gathering data and feedback from drivers familiar with the course." ...och Ringen öppnade väl idag, eller hur? Hoppas de även tar hjälp av erfarna ringen-åkare (typ Peeter och andra!) för att få så bra feedback som möjligt. Den som väntar på något gott... _________________ Mårten Olsson PCS 7003 |
||
Det är exakt vad jag diskuterat med honom. Så det är lite udda att det blivit så tyst
_________________ Magnus Thomé
|
||
|
Fler WIPbilder på ringen! (ifrån den här tråden: http://www.sbdt.co.uk/forums/index.php?act=ST&f=38&t=11716&st=140)
De "håller på o lägger till träd".... låter som den kommer bli detaljerad o fin!
|
||
|
Simbin har inte satt något release datum. Utan bara att de (tre versoner) släpps när allt är klart. Det senaste jag läste var att de höll på och plottade ut träd och dylikt.
_________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
||
![]() |
Racingsimulatorer
|
3124 besök totalt |