Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1446 besök totalt |
Så mycket racing, så lite tid....
Ångest nästan. Det är tre - fyra racingserier varje helg och ett par banträffar som man skulle kunna besöka, dessutom ska garaget bli klart och busbilen färdigställas. Hur ska man nånsin hinna med allt man vill göra under säsongen. Jag antar att ni andra har samma problem.... _________________ /Anders C |
||||
Jo , det finns för mycke skoj , man skulle vilja deltaga i på sommaren , men för min del , så är det hällsan som sätter stopp, men jag kommer igen
![]() _________________ Krister Andersson. Finspång - Kalix BMW 325ti En upptagen Man |
||||
Mmmm.
18-19/6 - STCC driftuppvisning, Anderstorp 25-26/6 - driftchallenge på Sturup/DTC 9/7 - uppvisning i Helsingborg 10/7 - SDS, Swedisg Drift Series - Malmby 16/7 - BILSPORT SÄVE (GBG) 30/7 - Uråsa,Växjö 6/8 - BILSPORT, Mantorp 13/8 - SDS, Swedisg Drift Series - Malmby 20-21/8 - Vallåkraträffen 10/9 - SDS, Swedisg Drift Series - Malmby mfl.... _________________ Kristian Hesselmark EVO'n S Å L D ! |
||||
Bara nästa helg (11-12 juni) är det en del att välja på under bara TVÅ dagar... Det här hittade jag i banåkakalendern:
Mantorp - Bug Run - VW GTI klubben Kinnekulle - Banträff - Ford Motorsport Club Sweden Knutstorp - Banträff - Club Alfa Romeo Svezia Kinnekulle - Banträff - Nissan 200SX owners Group Sweden + Honda Perfomance Club Parkbanan Göteborg - Sprint 2 (slalom) - Sportvagnsklubben Göteborg Bromma - RS Challenge slalom cup - Lazzat Tullinge - Slalom - Challenge Knutstorp - Endurance race - ERF - Endurance Racing for Fun Rudskogen - Sprintrace - SSK-serien Gelleråsen - Endurance race - Nordic Six Hours Cup Sviestad - Endurance race - Östgöta Racing Anderstorp - Långloppsrace - HG-Matic Touring långlopp + BMC Motorsport Club Midlanda - Endurance race - High Coast Racing _________________ ![]() |
||||
Mmm Är sugen på knutstorp med alfaklubben men jag behöver komma ifatt med en massa annat i livet också..
![]() ![]() _________________ Brukshäcksarsenalen: Citroën Xsara Picasso 1,8 -05 Opel Vectra 1,8 -09 |
||||
Börjar man rabbla upp alla järn man har i elden skulle man nog inse att man håller på att spränga sig själv... väljer därför att endast konstatera att tiden inte riktigt räcker till
![]() ![]() _________________ /Kristian Elisson |
||||
18-19/6 är inte att leka med heller. STCC på Anderstorp. SLC och Spvm på Mantorp. RHK kör Velodromloppet, och det är rundbana resp slalom på Uråsa. Det blir tungt...
_________________ mvh Patrik Petersson Time Attack, är inte det bara en tidsträning? |
||||
En idé kan ju vara att minska ner lite på jobbet, föreslå vid nästa löneförhandling för chefen att du kan nöja dig med en ganska ringa löneförhöjning, eftersom att du troligtvis inte kommer att kunna hinna jobba riktigt alla dina timmar....
![]() ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
![]() Själv hade jag tänkt att vara mer selektiv än förra året men det verkar bli färre "fria" helger i år ![]() |
||||
Jag menade att man ju inte skulle få mindre betalt trots att man jobbar mindre, bara kanske inte få så stor löneförhöjning.... ![]() ![]() _________________ / Martin Spetz Racern: |
||||
https://rejsa.nu/bankalender.asp#Jul ![]() ![]() _________________ ![]() |
||||
![]() |
Allmänt banåkaforum
![]() |
1446 besök totalt |