| Allt Nytt | Kalender | Racerbanor | Arrangörer | Forum | Varvtider/Loggar |

![]() |
Racingsimulatorer
Server # 2 - Imola 030323 [offline]
|
1 besök senaste veckan (1413 totalt) |
|
Inte jag heller....kom in först, hade ruskiga lagproblem, sedan sket det sig.
Hej C förresten!
/J |
|
|
|
|
|
Ja detta var väl en trevlig avslutning av säsongen. Rejset för min del är väl inget jag ringer hem till mamma och berättar om, suck... Jag satt och såsade till, det slutade i en sandfålla...
Grattis Claes till segern Pär gick från sista startplats till att sluta trea, klart imponerande Nu skall jag putsa upp 993GT2:an till prämiären av säsong två. Det skall bli härligt
_________________ Micael Johannssen Lotus Exige Cup240 Lotus Elise 111s -99 Westfield SE |
|
Grattis Claes!
Fråga - Varför skall man ALLTID fippla till det på sista varvet?
/J |
|
Grattis Claes! Antar att du och Roger hade fajt och roger snurrade eftersom han plötsligt "bara"
var 15 sek före mig istället för 30!
Jag hade turen att slippa kalabaliken i första varvet. Låg efter Jerry och gjorde ett misslyckat omkörningsförsök i chikanen för mål. Varvet därpå bromsade dock jerry på sig i nerförsbacken efter rakan. Jag åkte ganska mycket för mig själv, Jerry var länge 3-4 sek efter men utan riktig kontakt utom på slutet då minsann det blev lite nervigt. Tror mina tvärlåsta bromsar med tillhörande rökridå på sista varvet skickade ut Jerry i gruset? Ett för mig ovanligt race på så sätt att jag inte gjorde någon riktig snurrning
Glömde igen att ställa in inspelning av reply, ska bli kul att kolla på den när den går att ladda ner _________________ Pär Hylander |
|
Det var riktigt kul att ligga bakom dig Pär - sista varvet började det understyra något ruskigt i den där utförsvänstern som man går fullt på 3:an genom...
Jaja...kul race, man får tacka för att ni räddat söndageftermiddagarna!
/J |
|
Kul race men jag var väll lite het eftersom jag utforskade sandfållorna aldelles för mycket. Till att börja med skulle jag köra om roger i början och det smällde ju lite men det var jag som åkte av medans roger klara sig helskinnad. Sen snurra jag i den förbaskade jävla chikanen på samma varv och låg jättesist. Sen kom jag ikapp Niklas M som jag givetvis råkade putta lite på men jag tyckte det inte var så stort så jag susade vidare. Sen hade micke snurrat och man var om honom. Därefter började jakten på Jerry och jag kom ikapp efter ett tag. Sen när jag skulle köra om i chikanen så smällde det ju lite igen och jag fick smaka räcket på båda sidorna. Som tur var för mig snurar ju Jerry på sista varvet och jag kom 4:a
Hata chikaner!!!!! _________________ Thomas Tegbäck |
|
|
|
Tack alla för ett gött race
Trodde verkligen inte att jag skulle kunna hålla i rejset ända in i mål. Tror att jag var för trött för att bli riktigt stressad och göra misstag Kapade mitt pb med 2 sekunder, trots att jag kört banan rätt mycket.
_________________ Claes Wikdahl Audi RS4 B9 2018 |
![]() |
Racingsimulatorer
Server # 2 - Imola 030323 [offline]
|
1 besök senaste veckan (1413 totalt) |